CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 25, 2010

PRINCE OF PERSIA

Mesti korang pernah men game nie kan. Game nak menyelamat puteri dalam kurungan. Tapi saya men xpenah pon sempat selamatkan puteri da terjatuh dalam jerangkap samar. Mati kene cucuk cerucuk.. wuwuwu. Sadis btol. Game nie kejam cikit. Rase nyampah sebab asik senang nak mati jer. Last  last teros xmen da.

Pertama kali men saya xbape ingat la. Tapi mula mula dapat pegang PC kot. Masa darjah 4 camtue. Game nie je la ade lam PC. Game yang hebat hebat cam sekarang xde yer.. Yang hebat dulu dulu ialah MARIO ajer. Tue kene beli video game plak. Bapak saya da la kedekot dan xkan beli punya bende bende riang ria camtue..huhu. Busan kan idop saya..=P


Penat men game nie asik kene jerangkap samar jer. Tengah jenjalan bole lantai pulak jatuh. Pastue dengan Prince Persia sekali la jatuh lam lobang tue dan mati. Kalo xjatuh pon kene bunuh ngan tengkorak sebab xpandai lawan..hehe. Rasenyer xpernah menang kot men game nie. Kalah memanjang. Lagipon lagu game nie memang xbole blah..Buat saya asik kalah..gagaga..  Ngeri lagi menyayat hati. Lau nak tau korang pergi la cari sendiri try men. Kalo ader lagi la.. Kalo x korang memang xde rezeki men game kuno nie~ 


14 tahun berlalu~Tahun 2010. Muvee dia plak menjelma.. Yeah!! Dan dilakonkan oleh Hero kacak yang memang saya minat iaitu Jack Gyllenhaal.Fuh~ xsabar nak layan muvee nie. Tengok komen dari paper macam semua cakap best jer. Memang wajib ditonton nie. Nanti kalo saya sudah nonton akan review lam blog ni la best atau tidak. Tunggu ajer la yer. Kalo xbest pon xper sebab bole tengok Hero yang ensemkan. Xla rugi duet sangat...haha
Gagaga..I Loike...T_T


No comments:

Related Posts with Thumbnails