CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 19, 2010

Mari kite berniaga sambil beronline...


Yeay...nampaknyer fasa i mengangur sudah di serikan dgn ber beniaga di blog..ade sedikit daya peningkatan yg mendadak di situ ya...hehe....Modal nyer hanyalah  gue dan my siblings punyer harte yg semakin hari semakin menimbun di dalam lemari yg sesunguh nya tidak sebesar mane...Penuh ngan harte yg x la seberape bernilai tetapi boleh di buat sumber inspirasi...ngahahaha...yelah...asik tgk jer..pakai nyer tidak jgk....abis tue lg baik la i p berbeniage sambil bertenet kan kan..

Jadi sape sape la yg berkenan dan berkenan kenan sgt...mari marilah memeriah tapak pesta jualan kami yer yang hanya ade di laman sesawang :http://mooismoois.blogspot.com....ngahahha.... Barang barang kami kompem bukan tiruan yer...hanya barang ORI belaka yer...walaupon tidak berape jename..hanya jenama yg cukup makan..idak la kami mampu membeli COACH, GUCCI, LV...itu mmg papa kedana la kalo nak beli.....nnti nnti kalo bisnes da mantop n gue jadi MILLION DOLLAR LADY ($$$$$$$$) kowt2 la....gue Let Go la barangs n brand super saiya cam2 plak erkk...hahahaha.. .boleyh.....

Tp....kalo korg2 yg ader ler barang2 yg branded yek...yg pasar malam xbuleyh...nnti pakcik pasar malam  SUE gue la plak kan...xbuleyh carik mkn lagik...nghahaha..buleyh2 la anto kt email: mooismoois@gmail.com.. tp setiap barang yg korg nak publish 2 mesti la lam keadaan cantik berseri seri..idak la  kelabu hasap...hapak kohong...hahaha..Semua mesti la cantek cam Owner blog mooismoois yer.....haha... anta ler gambo barang2 anda kt email 2 yek..... tp gue sbg owner kene la amek untung ckit...WIN-WIN SITUATION ma.....ni la dikate berbisnes  bukan wat WELFARE kan kan......gue amek 10% dari harge barang yg anda mau jual dan yg terjual.. Kalo barang anda xlaku2 sampai tahun 2020...xyah la yer....hik3.  kire halal je la...Kikiki...

Okey la....i chow dlu..kalo ade ape ape news lagik gue update lagi yer..ape ape komen lgik membina bole la dikomen di mane2 blog..xkesah la blog nie ke or blog cner ker.....gue xkesah okeyh....jgn p komen kt blog org len sudeyh...hahaha...okeys......Sayonara.....




No comments:

Related Posts with Thumbnails