CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

Jiwangnyer saya..=)

Hati saya pada yg satu...jadi kaseh saya mmg untuk yang satu.. =) Bunyi xjiwang sgt kan..ha3.. Lau sape sape nak berkasih ramai tue..  mhalang x..mgalakkan pon tidak.. Yg saya punyer  tetap satu jer....isk3.. nape bunyi jiwa2 len mcm nie...

Biarlah pada org len bukan yang terbaek.. Tp pada saya memang terbaek.. Dan saya pun bukan lah yg terbaek dan bukan juga yang terburuk... Ade paham semua.. saya pon da macam xpaham nie....huk3.. Xburuk sgtkan sy nie...kan kan... Muskil ajer..

Yang sy suka da dlm gengaman. Jadi sy akan genggam dia elok2.. Jangan risau yer..sy janji xkan lepas punyer.. Kalau terlepas pon sy cube genggam balek okey.. Yang sy genggam yg hanya satu jer.. Double cheese  saya..haha..

Sape2 yg rajin tue cube2 la pahamkan yer..sya da haus aka dahaga..haha.. minum dlu ya.




Amaran: mungkin menyebabkan gejala muntah berterusan..=P







No comments:

Related Posts with Thumbnails