CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

WEDDING IDEA PART 1

Jangan salah paham yer nie hanya angan angan mat jenin semate mate.. Tiada kene mengena dengan realiti dan alam nyata..ha3.. Realiti nyeh tatau lagi bila.. Jadi mari kite berfantasi tanpa sempadan. Sempadan nyer akan ditentukan mengikut kesesuaian kos dan sponsor yang akan diterima. makin byak kos nyeh makin banyak yang akan menjadi  angan angan mat jenin je.. Jadi Jom la kite angan mengikut jumlah yang ada lam bank masing masing...ngagagaga.. Berita buruk nyer memang jumlah lam bank hanye tiade la riban riban.. hanye kupang kupang saje..Jadi mari kite berusaha muga xlame lagi saya dapat duet terpijak atau durian runtah.. amin.. keje nyer tidak.. ni namenyeh berangan xbole blah.... Jom kite layan angan angan yang memang akan ditangan tangan..Sob..Sob...

nAK Baju Camnie Okeyh.. Simple N Gojes..^_^
Pengantin nyeh xtaw la sape.. Rembat dari tenet jer nie..ha3.


Mabeless nyeh Cupcake cmnie.. I Loike


Nyuummy.. I Loike dis cake's deco

Sangkar Burung Yang cambest.
 Tp sy nak yang lam sangkar tue. Ade nmpak x? =)


KaD yg simple tertarik lg menarik..
Itam Itu menawan.. Putih itu Klasik..


Udah-udah..saya nak stop dulu berangan saya.. nnti lau dapat angan angan mat jenin lagi saya update lagi la yang part 2 nyer..ha3.. Sape sape yang nak tawen tue jangan amalkan tabiat cam saya nie.. kerane usaha tue tangga tangga kemewahan.. ok la..saya nak berusaha nie..nanti lambat lak nak dapat kemewahan lam berangan..CHiaww...

No comments:

Related Posts with Thumbnails