CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

CONT..PART 2

**Hari Ahad **
Pas tuko baju dengan hati yang riang..hi3

My lil sis ape lagi kan kalo hajak teman kene ar blanja makan..cisss.. Nak makan xmo kalah. Nak menkayapkan orang jek koje..Pusing pusing la Sunway jalan jalan cari makan. Nak makan ape pon xtaw.. Si gemok toe nak Manhanttan jek koje..malas mau layan..muahahaha..

Tengah mencari makan tetibe dengar satu suare cam kenal..Xkan la kot..kate saya lam hati. Cam Suara Chef Wan..ghahaha. Saya po ajak la my lil sis pegi jenguk..Skali betol daa. Ade event kat ground floor pasal World Kidneys Day. Turon la saya pegi tengok lagi dekat..Da xde koje kan.. 

Jenguk jenguk Chef Wan kojap tetibe ternampak ade cam volunteer ramai giler. Sebagai blogger yang menebal rase ingin taw..hi3..saya pon jenguk lagi dekat..usha usha pe yang patot. Rupenyer dorang tengah buat Kidneys Test tebuka pade orang ramai..Free jek okey. Dengar jek free saya pon terjebak..aiyoo.

Chef Wan yang keypohh..Same jek tone suare dia lam TV yer..
Kene isi butiran diri dulu baru bole check..Taram la pe yang patot okey.
Blood pressure test..hmmm..result okey..
Urine Test...mamamia~
No 152 saya punye...malu~~
Result so far so good..miahahaa.
Blood Test...huh..im bleeding.
Volunteer toe cakap xsaket cam gegetan cinta..eyhh..cam gegetan semut..
tapi siot...sakit weiii..cam lobam jek nie..ngagagaagaga~
Result...So good..Syabas to me.

Pas da settle semua test..Result saya adelah bagus skali tapi my lil sis kantoi kolestrol tinggi..huahuaha..Sape suh makan kulit ayam goreng..Lenkali sile rebus dulu kulit ayam toe okey..Erkkk...cam same gak kan. Okeyh camtoe..sile buang kulit ayam toe..xpon buat masker jek...

Sejam buat test toe lapor weiii..lapor..Dari pagi xmakan nie.. Abis semua medical test toe lam kol dua dah..bergendang gendot pewot ni mintak top up..Bekpes makan biskut merry je..sian~


Tengah jenjalan tibe tibe nampak Popeye. Cam ok gak ni xpernah makan..Murah lak toe..hiks.  Hajak ar my lil sis try popeye. Naseb dia nak.. Kalo dia taknak memang makan kepap je la jawabnyer.. Duet pon kene la diet gak..Save cost okey..;p
ermmmm..dap..dapppp..

CONT......


No comments:

Related Posts with Thumbnails