CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 13, 2011

EDISI BUMPER LAME X UPDATE PART 1

Ekeleyh kan..Saya lame xupdate ade ke orang kesah..Non ado okeyh..sob sob..T_T..Sentap jap yek..

Okes..Sentap jangan lelame nanti orang mencik. Meh kite jangan bagi orang mencik dengan mengarot lam edisi bumper pasni xyah update update lagi lame..wuhooo~

Hujung minggu cam bese la kalo xde muke saya kat sooping mall memang xsah.. Kalo nak sah sile la datang cari saya hujung minggu yek.. Lau Bukan IOI Mall, kat Sunway..Kalo x kat IKEA makan kepap..muahahaha.

Semalam ari Sabto saya pegi Sunway ngan BFF yang baru jek datang dari Kelate. Pastoe hajak la dia pegi layan muvee sambil sooping pe yang patot..Lame gak la saya x mensooping tok diri sendiri..kumpol duet punye pasal kan. Dengan kuasa duet lam purse sedikit berkepok..muahaha. Saya pon wat rembatan 2 helai baju kat MANGO..Abis la beberape rat..Pastoe pulang dengan muke bangga~ Tapi tapi.......

**situasi malam buta lam kol 12pm**

**pakai baju konon konon nak tunjok kat my lil sis**

**hok..hok..nape ketat hoii..tetibe butang tercabot**

**tadi mase fitting okey longgar..wat the hekk..ayoyo..takkan bole gempal tetibe**

uwaaaaaaaaa~~ da la mahal pastoe xmuat..pe cer nie..

Dengan muka cuak cari resit baju..Non ado okey..da buang ngan penuh gaya tadi..
Selongar tong sampah atas bawah luar dalam..Lagi selongkar kete..banyak tol lipas kecik kuar..huks..Ladang lipas pe nie...bo layan..cari lagi resit...owh..pe la naseb..kate saya lam hati..

Tetibe my lil sis jumpe resit toe lam tong sampah bilik yang saya da selongkar lima nam kali..cissss.. pehal xjumpe weyyy tadi..Toyol la nie ni sorok...Fuhhh..sonok rase lam hati..

***hari ahad****

Tak lena tido ok sebab nak pegi tuko baju..Da la mahal. Kalo xmahal memang lena jek..
Lam kol 10 teros siap siap sambil pekik kat mylil sis suh bangun teman pegi tuko.. Rela or xrela nak teman ade gua kesahh..Teman gak okey.. naseb en tunang atas kapal..lau x memang kene kerah..hehe.

Dah sampai sunway teros berdesup pegi MNG tuko baju..Memang baju toe silap size pon..Kat tag toe tulis size M tapi silap..Kecik cam size XS..patot la tetangal butang saya pakai..kih3.. Lagi terbaek saya tipo kat salesgirl toe butang baju memang xde mase saya beli..malas mau layan kan..*hepi teros*
Alikisah baju ni la buat saya xlena tido..Dah la warne cokolat mandom.
Tapi saya suke nak wat camno..=)

CONT..............



No comments:

Related Posts with Thumbnails