CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

CONT..PART 3

**Hari Ahad Yang same lagi**

Pas makan Popeye..Tetibe kolestrol my lil sis lagi bertambah..hehe..Tipo jek.;p
Pas makan kenyang perot suke hati.. Kami pon merewang lagi..Tengok purse sebab purse saya cam da nazak je..Berlobang okey. Kad FF saya b aru jek ilang tercicir ntah kat mane..Kene wat baru RM25..huh..kene ganti nie xkire..Nanti makin banyak la kad ilang..Kad jusco ilang susah woo..hiks.*alasan nak beli purse baru*

Usha la kedai purse lak...Ade yang minat tapi banyak defect lak..Pastoe yang xbole belah salesman toe cakap memang desgn dia camtoe.. Kuang asam ingat mate saya rabun perrr..Sile tipo orang len. Saya pon belah gitoo hek...Tingal yang display jer kot..memang banyak defect la..

Akhirnyer dapat la jua purse baru tapi kaler dia adoooiiiiii...girlie gile bile snap pix .. Tapi real memang bukan pinkish camtoe k..Lau pinkish sangat memang xkan saya beli punyer..huhuks. Nak warne laen xde la plak..Design dia saya minat yang nie jek sebab simple n kemas..xde serabot corak bunge pejadahnyer..memang out teros ar...
Tadadadada~
Hadiah untok diri sendiri..xde orang nak kasi kan..sob sob~
Xbole belah warne dia lam pix nie..xserupe 100% guarantee..hohoks
Compartment dia sangat banyak,,Saya suke gilerr.
Macam macam bole tarok...2 thumb up up away~

10 comments:

Cik Penulis said...

LAwa!

Si Gojes said...

thxs u..;)

Unknown said...

itew fossil ori ker,petaling street?
uhuhhuhuhh :)

Si Gojes said...

cehhh...petaling street edisi ori..;p

idealistik kirana said...

wah..cik peri bershoping sakan minggu lalu..
huhu...

Si Gojes said...

AHAHA...ilang kan stress ajer...tp stress gk abis duet..;p

ishiko said...

huh, lawoo betol!!! (cakap lam nada jeles) bhahaa.. adess sis saya baru cadg2 nk beli purse baru..
wauww.. wat vintage r u?- ai laaike ~

Si Gojes said...

hiks..lawo yek..maceh'nada bangga' hiks

azyansyahirah said...

Dulu ada tersuka nak beli purse Fossil yang ada owl. Sekali tengok harga,,, baik beli baju lagi berbaloi baloi :P

Si Gojes said...

hiks...mmg mahal ckit tp bebaloi sbb kulit..bijak mbeli mng memakai..;)

Related Posts with Thumbnails