CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

DESSERT O DEDAY

Semenjak dua menjak ni kemalasan melanda diriku yang makin xgojes...sob sob~~ Malas nak mandi, malas nak setat kete pegi keje tapi kalo kua jenjalan no hal..hehe. Malas nak pegi GYM, yang ni paling malas tahap gaban da..Ape la nak jadi. Tambun pon tambun la..wakakaaka. Memang xkelakar okeyh.

Tapi lam banyak banyak kemalasan saya ade gak yang rajin. Rajin mentekedarah okeyh.. Tapi xde la extreme sangat ke hape..Tapi yang paling rajin la saya bole cakap. Bole je masak sampai penuh  meja. Pastoe sebelom makan cam pikiaq dolu 1 saat.. Kalo sedap sangat harus kene benti la..Kalo xbenti haru lak nanti. Kalo yang xsedap kompem benti on the spot..Cium bau je amek berkat..hehe.. Susah betol kalo da kene tabiat rajin makan ni.. Dolu-dolu xla plak. Sekarang ni hormon ni wat hal plak..huh..kuangajaq betol!!!

Rini saya masak Hayam masak kicap, telo goleng, sambal tumbok dan timun.. Makan pon xde la banyak sangat..Sepinggan Dang gak la..Kalo nak tambah pinggan ke 2 memang da xpernah buat..gilew hape kan. Penat saya pegi workout pastoe makan macam xyah workout pon xper...Bazer jek...;p Naseb en tunang cakap ley claim..miahahaha.

ERKk.. melalot ke laot lak.. Cam xsame ngan tajok kan entry ni. Moh balek pangkal jalan. Sebenaqnyer saya nak tunjok homemade dessert jek. Senang kacang goleng jek.. Tengah tido pon bole buat ni..har3.. Jadik la kan.. Kalo pegi kedai makan Pavlova da bape hinggit..Toe belom campoq air manes manes.. Lame lame pon bole kencing manees manees ok.. Biaq makan kat umah..minum pon ayer kosong jek.. kan bagus toe..=)

Name dessert ni ialah eskrem cokolat campor peach..
Nak resepi dia senang jek..Hang pikiaq la sendri..
Sedap dimakan waktu cuaca panas...lagi panas cuaca lagi apdal.
Xsedap mane pon jadi sedap..hi3

6 comments:

Lagenda said...

sedapnyaaaaa desert tuh!

Si Gojes said...

oo mak lg terror wat dessert kan..;p

Shairazi Saidin said...

Shedapnyerrrrrr.....yum2.

Si Gojes said...

sile cube buat yek..;p

WoAiNi said...

tunang awak pesan suruh sya pesan kat awak xde maknenya claim tu nnt..cesss

Si Gojes said...

jgn ngader2 ek...;p.. nak claim triple..yeahh

Related Posts with Thumbnails