CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 23, 2011

CAT CAT

Operasi mengecat sedang dijalan kan..Jadi saya tengah sedang menyudahkan kontrak mengecat dinding umah bunga x low dengan 5 liter cat Nippon Paint.. Tapi saya rase 4 liter saja akan digunakan di dinding dengan jaya..Yang lagi 1 liter memang tanpa ragu ragu telah melekat di kulit saya yang gojes niee..huhu. Lebihan dari itu telah pon tertumpah merata rata di lantai..huks.. Biasa la amatur katekan.

Operasi Ops mengecat ni di mulakan tepat pukul 12.00pm selepas Cite Die Hard kat tibi3 toe dihentikan untuk memberi laluan kepada Niteline..Cehh! Pas tengok cite action baru semangat membara woh. Dibantu oleh saya punye lili bro yang baru 2 jam operasi dah tido..sabo je la.. Jadi saya teros menjalan kan kontrak hingga pukul 4 pagi lebeh  bebeh tapi toe pon xsiap lagi..Banyak chillax la katekan.. Takpe amatur bole dimaafkan.

Ops ini akan di sambung balek bila bila mase jap lagi..Sempat lagi saya updatekan kan..Tangan saya pon sekarang dah ade warna baru..Warne cokolat lite membosankan..hihi..Toe yang makin active menaip nie..Cumel plak tengok cam ade corak abstrak ditangan sendiri. Tiner lupe nak beli..Bagus kan..Amatur memang begitu..

En nufnang yang kate nak tolong aritoe mane mane mane..podahhh..
Naseb saya ni ade multiskill.. Cat umah bole..Jaga Cat bole..kan mimi kan..ghahaha
Berak sile basuh sendiri..huh
Wokeylah saya sudahi entry ni dengan ucapan babai..teheeee~


2 comments:

Cik Penulis said...

Wah! Rajinnya u. hehe All the best! Usaha tangga kejayaan, cik gojes! :D

aQmaR 0n The Blog said...

terpakse rajin..hiks..maceh Cik penulis!

Related Posts with Thumbnails