CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 18, 2012

DIET IBU HAMIL DAY 2

Pagi bangun 8.30
Makan yogurt 3 sudu besar
Minum Cereal Horlick
Sekeping Quaker Oat biskut

Tengok tv jap takde cite menarik sangat.
Dah boring tengok tv naik bilik baring baring dan tido.

Pukul 12.30 bangun balek.
Turun la sebab lapar lagik
Makan sup sayur campur kubis udang ayam.
amek nasi cikit 2 sudu sebab nak makan ngan tumis.
Minum air suam jek.

Tengok la tv kejap, baca paper...
Dah takde ape nak buat pergi naik bilik mandi.
Sambil toe bawak bekal biskut 1 paket kot kot
lapar lepas mandi kan..ngehehehe..

Pas mandi siap solat segala.
Main la tenet, malas nak turun nanti tengok
makanan atas meja lapar la plak. Baek duk bilik
main tenet lagi bagus. Tapi cuaca panas dok atas ni
peluh peluh ok. Baru mandi pon tak terasa..

Turun tengok tv lagi kejapp. Takde lak cite menarik
petang jumaat nie kan. Haus giler sebab salu minum
air maness berais. Sekarang kene skip..huhu.
Buat la air longan tapi saya basuh longan toe ek..
Sebab nanti rase manis sangat. Campur ngan air suam
takde ais..sob3..sedap la gakk..

Pastoe naik bilik main tenet..Tenet pon tak best.
Nap kejap setengah jam..muahahaha.

Bangun da nak magrib..
pas magrib turun makan sup sayur cikit jek.
Tengok tv cite melayu dan schawal.
Pas abis cite lapar lak. Minum cereal horlick.
Sebelom toe makan sebijik ferero rochee...
Dah 2 hari xmakan kan, ngidam lak..hehe.

Sekarang tengah dok kat bilik takmo turun dah.
Kalo lapar gak minum air suam.
Sekian cite diet saya hari kedua.
Agak agak bole ke tak diet nie ek..Tunggu
la cek up 30 hb nie nak tengok hasil nya..
Chaaaiyoook to me and baby...yeah.

3 comments:

idealistik kirana said...

semoga berjaya puan peri and baby...heheh..

aQmaR 0n The Blog said...

macehh miss kirana...;)

Asosasi Petani Pelopor Penghijauan said...

Salam kenal, Tulisan yang menarik , balik kunjungi blog kami yaaa !!! Anda kepengin punya anak atau Ingin anak anda menjadi jenius ?, bersilaturahmilah ke sesepuh trah Mangir di Cilangkap Tapos Depok ini, Orang tua Sepuh ini adalah Kong Tahib , keturunan Mataram yang ada di Tapos Depok, petani yang sangat rajin ke mesjid ini sudah berusia 80 tahun namun masih mampu mencangkul di sawah dari pagi sampai sore, banyak yang datang bersilaturahmi dengan beliau , minta doanya agar niatnya terlaksana, wajar saja sebab beliau kan orang sepuh yang rajin beribadah. namun kebanyakan adalah orang atau pasangan yang ingin punya anak atau ibu hamil yang ingin anaknya menjadi kuat sehat dan pintar, masuk akal sih sebab doa orang tua kan mustajab, oh ya alamatnya ada di RT 05 RW 07 Cilangkap Tapos Depok Jawa Barat.

http://ibumuslimhamil.blogspot.com/2013/01/ingin-anak-anda-menjadi-jenius-sesepuh.html

Related Posts with Thumbnails