CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 7, 2012

SAMBAL IKAN BILIS PETAI


Ngidam makan sambal ikan bilis petai. Jadi tadi saya masak dengan express nyer.
Lepas mak saya masak lauk pauk lunch..Saya pon amek turn masak lauk tambahan..ehe.

Semalam cari Petai fresh kat Pasar Putrajaya tapi tak jumpa.
 Naseb pergi Carefour Alamanda.Beli la petai yang dah dikopek. 
Satu bekas RM10 lebey. Mahal ke murah ek. 
Tapi dah ngidam beli ajer la. Nanti abis air liur baby asik kuar jer. Omak dia ok jer..

Pas masak terus cedok nasi makan panas panas. 
Mak saya masak daging goreng kicap dan
Sup campur daging kentang tambah dengan sambal petai ikan bilis..Perghh..
Terpakse cedok nasi kali kedua..muahahaha. Ketat  perot saya. Nyesal kejap.

Pada en hubby aka si moncit  jangan telan air  liur yek. 
Nanti balek saya masak la lagi.
Tapi tunggu pas pantang la..Sebelom toe masa untuk diet dulu.. Ado paham.




4 comments:

ishiko said...

wuwuwuuw..
lamanya xsinggah belog akk gojesss ni
sobbss :')

aQmaR 0n The Blog said...

aah..sbb lame xupdate kan..skrg jer akak xbizi sgt..ehehe..thks jenguk

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam,

Lawatan balas bila ada jejak di blog auntie. TQ

Aduhhhh..sambal petai nampak menarik nya. Dah 3 minggu auntie kepasar cari petai memang tak ada, huhuhuhuhu

aQmaR 0n The Blog said...

wsalam, Petai kat bandar kene beli kat supermarket je auntie.;) Baru sng dapat..

Related Posts with Thumbnails