CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 3, 2012

TABITA SKINCARE


Beli skincare ni sebab cam nak mencuba.
Punya la bersemangat pegi order online kat Peej Burhan.
Sekali tak boley pakai sebab pregnant. Takot plak nak cuba produk
yang bukan dari farmasi ni. kalo beli kat farmasi ade effect bole saman kan..hiks

Jadi dari simpan sampai saya bersalin baik jual jer dulu.
Dari Puchong bawak ke JB pastoe bawak balek Pucong semula..huks
Punya la konon konon nak pakai nanti. Tapi nak tunggu lagi bape bulan.
 Jadi saya pon telah mengiklankan untuk dijual.

Buat keputusan setelah malas nak simpan dah. Kang kering plak toner toe kan.
Pagi pagi semalam orang len tangah tido saya pon pegi iklan kan.
Tak sampai 24 jam ramai betol la email nak beli.
Jadi sape yang email pepagi dia la dapat.Early bird gitukan.
Jual pon murah..Beli kat Peej RM300 lebih saya jual RM280 jer ok.
Sebab penutup toner toe ghaib mane tah..Kat umah Jb la ni..hiks

Jadi sesape yang lambat toe sori la. Saya ade satu set ajer.
Nak order adelah sila pegi ke booking di blog Peej Burhan. 
Babai Tabita.



2 comments:

Mak Lagenda said...

Mak pun pakai tabita nih..dah masuk set yg kedua..:)

aQmaR 0n The Blog said...

yeke mak... ramai betol la pkai set ni..tp pregnant ni takot problem alahan kan..terpakse jual..

Related Posts with Thumbnails