CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 20, 2012

TUDUNG BAWAL BERCORAK

Lelong~ lelong~~
Bukan saya jual yek. Ni saya membeli  dua hari lepas.
Seperti biasa order online. Tak larat nak jenjalan kot.
Kalau tudung ni banyak kat Jalan Tar je murah murah.
Tapi takat nak berjem, berhimpit dan bayar parking mahal.
Toe belom masuk makan minum sooping bende laen lagik.
Jadi baek saya beli online jek lagi jimat masa dan tenaga.

Pagi pagi da sampai da parcel ni. tapi saya bukak dah nak tengahari.
Cam bese la takde nyer nak bangun pagi sangat kan.ehehe.
Saya beli tudung bawal ni sebab cam tak semengah da pakai shawl toe.
Muka kan da bolat semacam. Jadi baek saya pakai tudung bawal je senang.
Terbentuk la cikit muka nyeh. Takde la membolat jer cam bola...
Bungkusan sudah sampai mari kite bongkar..

Beli banyak teros kan. senang cikit nak padan kan nanti.
Jangan ade makluk lain songlap da.  Pasni cam nak try bawal 3 tones plak.
Konon macam Nurjuma la kan.  hihi. berangan tak salah ek.
Perasan yang susah ciket toe. 


3 comments:

ishiko said...

kemaenn.. byk teruss dia beli.. hehee..


ahh tingin nk tgk akk gojes tga obess skrg.. :P

aQmaR 0n The Blog said...

dah bukan ahkak gojes ni..mami gojess plak tko skrg..hi3

Farah said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails