CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 30, 2010

Banyak Sangat lorh manees manees~

Dear Mr Fiancé,

Eyh.. Nape la bagi banyak sangat. Lenkali cikit cikit da la. Ni hari hari saya dok nguyah dan mengunyap jer. Soh orang fit & slim tapi mendorong untok fat & sleepy..haha. Dah minggu ni saya rase lidah saya memanjang maneesss. Tahu la orangnyer sejak azali manees & gojess.. Haiyaa. Hancus diet minggu nie tahu tak.sob sob!

Lagi sadis petang tadi mam lagi nasi kandar same hayam goleng, telo maseen & peria goreng rangup rangup. Bukan saya yang nak mam tapi deria rase lidah nie tetibe kempunan. Jadi tanpa sedar dibawah pengaruh asid perot. saya telah dinodai dengan sepinggan dang!. Burpppp..konyang sampai malam. Ingat mahu memanjakan lagi pewot dengan Nan cisss tapi naseb Mr fiancé cakap jangan makan malam.huhu. Tersedar dari lamunan Nan Ciss.. Memang cisssss betol la!

Xper. Esok maseh adekan. Jadi sok akan saya menyantap Nan Ciss yang rangup diluar lombut didalam sambil mencicah kari kaw panas panas bersama hayam tandoori.. perghhhh. cacing pewot nie da meronta ronta plak..hehe.. Sabaw ok sabaw..

Sori yer tetibe pas makan kerepek tadi saya teros merepek lak..haiyooo. Ni la keburukkan makan tanpa pengaruh luar sedar. Kan da lalok semacam sebab konyang sangat. Sebelom belog nie teros jadi niyang rapik saya choow dulu la.. K. salam manees dari saya yang salu maness jer..hehe..rararara~



No comments:

Related Posts with Thumbnails