CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 8, 2010

JUMAAT RAYE~

 user posted image
Jumaat ini ialah Hari Raya.. BUkan sok khamis yer.. Jangan nak wat spekulasi.. xcukop plak pose sebolan nanti..hehe. Saya ucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zaher Batin pade semua saudare mare, sahabat handai dan terutama rakan bloggers sekalian. Harap syawal tibe disambot dengan meriah.. Jangan lupe pade yang lam kesusahan..=)

Raya ni diharapkan jangan ade lagi yang ilang jari jemari.. Sayang betol kalo cacat kerana mercun. Jadi sentiase la pikir sebelom membakar dan mengebom diri sendiri sebab xde orang yang menderita selain anda..  Elok elok gojesss dan ensem dah sompit siti situ sana sini.. Xke sadis nak sambot raya mendatang. Banyak lagi raye kene sambot.. Jangan plak ade yang xsambot da taon depan sebab mercun..huhu.

Makan pulak jangan banyak sangat.. hehe.. Nak ingatkan kat diri sendiri sebenarnya.. Kalo yang len nak ikot pe salahnyer.. Jangan ade peningkatan kemuncitan disitu.. Perot hendaklah dielakkan dari teros maju ke hadapan. Kerana makin maju perot makin berat dan malas la seseorang itu..Saya je kot tapi yang penting sangat huduss yer..hehe. Contoh terdekat tengok perot bapak anda..wakaka.. xgojess kan kan..=P

Okelah rakan ku sekalian. Sebelom saya merepek meraban sambil makan kepek nie baek saya undur diri menyusun sepoloh jari tangan dan sepoloh jari kaki memohon maap andai ade tulisan saya menyentoh sensitiviti sesetengah pihak.. Salam syawal dari saya AQMAR~


No comments:

Related Posts with Thumbnails