CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 27, 2010

LUPE NOMBOR

cISSSSS.. Bole la plak lupe password blog sendiri.. banyak sangat berangan xsudah nie..hiks. 2 hari jugak xbole update blog nie.. ingat nak kasi bungkos teros dah kalo teros xhingat hingat..wahahaha. Naseb harini bole teringat. Itu la..Macam macam nombor nak kene diingat. Belom lagi masok nombor bertuah semua. No yang dah ader ni pon memang asik ingat ingat lupe jer.. Makin tua kowt..wuwuwu~ xpon banyak minom air semut..cehhh~

Tapi yang paling saya ingat ialah no bertuah nie la. Bulan nie punyer no paling glam..kikiki. 28hb 9 iaitu bersamaan dengan hari esok ialah buffday yang ke 17 saya..ngehngeh.. Bole caye ke nie.. macam bole je kan kan.. bertambah lagi umor saya jadi makin byak la kene nyala lilin ataih kek nanti.. huhu. Pade Mr fiancée, saya nak Mr Teddy Glam taw nanti (xpon wayfarer)..he3. Kalo xbagi saya wat mogok kenyang yer.. Biar bertambah moncit dan berat...lalalala~

No laen yang paling latest saya kene ingat ialah 25hb 9 jugak.. Tapi no bersejarah nie memang kompem xkan lupe.. Memang bersejarah betol. Kalo lupe memang kene bebel la nanti..hiks. Best betol la bulan 9 nie kan. Bulan yang paling hepy dan bertuah..yeahhh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails