CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 13, 2010

ARGHH!! BENCI MAKANAN

Nape la tyme saya nak menstart diet tapi banyak lak orang nak belanja dan hajak saya makan yang best best. Ni bukan alasan yer tapi kisah benar..hahaha!! Dugaan betol la. Lemah betol kalo hendak menolak rejeki. Yelah..Rejeki kan jangan ditolak. Xbaek taw... Tapi mase saya xmo diet xde la nak offer p makan tempat best best..

Uwaaaaaaaa~~

Set lunch harini je dapat mengemok dan menambah lagi berat saya dengan jaya. Lemak tepoo kambing yang juicy memang sangat sedap dimakan sudah pon bertapa lam pewot nie.. Nampak sedikit berlemak disitoo ya bile saya check tadi..sob sob..

Esok Esok..

Saya pastikan tidak lagi makan sepinggan set lunch yang berlemak tepo. Mase lunch nak dipenuhi dengan tengok muvie..Ade bole ke?hiks.. Kite tunggu la esok. Pasnie nak mam buah buahan je. Baru la badan rase ringan dan kulit licin berseri xde jawat..huhu...Jawat sangat xbest k.. nyah cepat dari muke saya yang gojes nie..;)

arggghh..my paberet..En tunang pon da addicted too...haha~
 Kamben yang sangat juicy n super delicious.. sumpah sedap okeyh!!
huhuhuhu...sepinggan yang banyak nie kan menjadi....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tarararara!!!
Tulang temulang je yang tingal hokeyhhh..Alhamdulillah..


P/S: Sape rase nak makan moh p webpage restoren nie..klik je..

2 comments:

Unknown said...

sangat lah melazatkan..
rezeki jangan di tolak..
musuh jangan di cari..
alhammdulillah

AQMAR said...

hehe..
mmg sgt lazat tp xbole mam slalu..;)

Related Posts with Thumbnails