CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 15, 2010

DIY LORH...

Yahhh..Yahhhh..(bunyi exercise goyang gerudi cikit) haha.. Jangan silap bukan saya yang goyang tapi memang gerudi yang bergoyang semalam yer...

Rini kite bukan lam entry makan makan lagi. Memandang kan saya mahu tidak gemok jadi saya menukar rutin saya kepade benda yang bersifat berpeloh peloh lagi memerlukan sedikit pemikiran waras lagi bijak. Jadi semalam saya telah DO IT URSELF lemari drawer saya yang dibeli di IKEA..Owh...Sangat membanggakan saya bole mencantomnya hingga menjadi sebuah lemari yang sangat gojess yer dengan gerudi yang super power..

Arghhhh...tapi sebelom siap ianya sangat memenatkan minda & badan. Manualnya tidak la bole diharapkan sangat sebab teori belom tentu dapat meluluskan praktikal anda!! Lagi pulak saya belom pernah cantom cantom lemari nie. Jadi semalam otak dan badan saya sangat sakit memikirkan untok mencantom lagi mendrill dengan kepayahan yang sunggoh xmo buat lagi sendiri...sighhh~ Pasnie mungkin soh en tunang saje yang membuat smpai siap yer..hehe..Siap sedia en tunang yeah..=P

Jom kite tengok kronologi kejadian lemari DIY saya nie..hehe

Memerlukan gerudi super saiya~
Jom cantom cantom...
Tonyoh jangan xtonyoh k...
Nampak da hasil cantoman cikit cikit..hehe
  Kite gerudi lagi sambil men cantom cantom!!

Okeyh...memang gerudi benda paling penting disini yer..
Tanpanyer memang hazab la lemari anda..ki3
Hampir siap...
Inilah hasilnya..
Bole lak terlupe amek pix yang sepenuh siap.. 
Jadi pix dari Catalogue Ikea saya rembat..haha


P/s: Pixxa xtersusun..jadi yang ade saya upload la..haha



3 comments:

Anonymous said...

Pasang chest drawer pun guna gerudi ker:P, yang nie x ble letak baju bnyk2 papannya nipis.

AQMAR said...

ahaha...kene la.....xkan nak screw ngan jari..wekkk

Anonymous said...

guna la mcdriver br la adventure skit:P

Related Posts with Thumbnails