CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 29, 2010

HOBBY WAKTU SENGGANG

Hobi waktu senggang diwaktu xmelenggang kemane mane ialah ber yahooo massager tapi itu dolu dolu la.. Taon ni ade la bape kali je sebab YM kat PC saya da dimasuki Virus parasit mane tah. Asal nak berchat ajek dia xmo bukak..Lelame cam dah alah bisa tegal bese.. Malas saya nak melayan..bo layan je ler...

Hariini tetibe rindu lak nak berYM jadi amek la lappy yang da jadi harte my lil sis...cehhhh... kuang asam wat harte sendirian berhad lak.. Memandangkan dia dah p merewang ke IKEA saya pon mengune la dengan sakan..keke. Owh tadi baru saya taw rupenya YM dah bule wat Video call la....Sonok jugak kan..Xyah pakai headset bagai..teros on camtoe jer...Ohhhh i Loike banget... Jakun kejap tadi...hiks... Dah maju rupenyer..tetingal cikit saya kat belakang sebab lame xbukak YM kan. Tapi saya udah test same En Tunang kejap tadi...Ok la gak tapi kualiti gambo kureng memuaskan. Jadi teros bertukar wat webcam bese jer..hehe. Lagi sonok cikit bole mentulis dari bercakapkan..

Jadi sape sape yang dah lame tawu maapkan la saya baru nak update sebab tetibe terxcited la plak nak menghebahkan seluroh pelosok alam kan..hahaha...cam orang cakap sharing is caring wuttt..k babeh...i belahhhh dulu....bubyeeee..


No comments:

Related Posts with Thumbnails