CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 21, 2011

MAKAN MAKAN RAMADHAN

Banyak sangat gambo makanan jadi senang himpun teros wat 1 episod jek..ngeh3. Sok sok makan lagi takde keje laen da. Baru nak diet dengan gigih tapi impianku musnah..Susah betol ade geng kuat makan ni. Takde geng pon saya makan kuat gak...Tapi sebab da makin terlebih muda..Metabolisme pon makin kurang.. Toe yang montot makin kombang..huhu..pipi pon...peha pon..hish..semua arr senang cakap...

MAKAN DI RESTOREN INSAF JALAN TAR
Teros insaf takmau da makan kat sini sebab mahal kot. Makan nasi beriyani Rm20 sorang. Kalu makan kat syed bistro baru 13 hinggit...Melampaw betol kao sodap sangat takpee..Ni saya makan cam tak stone cold pon.. Kalo sodap sangat sampai stone saya sangop je bayor...Da insap teros makan kat Insaf nie.
Nasi beriyani daging yang kalo lapor bole la layan..Sodap jugak tapi mahal..
Dapat epal sejibik dan kurma dua ketol..
Epal toe ade lagi  takde hati nak makan..Da 2 hari lam beg..hiks
kuah dal dan acar yang xstone lansung..Kasi kari la anneyy..

MAKAN DI CHILLI'S EMPIRE
 Ni makan ramdhan yang ke 21.. Hari nie la. Nak makan kene berator toe..Tapi da bape kali xdapek makan jadi berator  la jugak walaupun tidak la panjang sangat.. Ade la depan saya lebey kurang 30 orang tapi naseb laju jer gerak..Kalo tak angkat jugak kaki cari tompat laen..
Phew..sodap hingga menjilat sudu..hehe..Konyang gilos saya arini..
Saya punya lamb shoulder..Memang berbaloi baloi sampai muncit pewot ni..burpp..
Mashed potatoes chilli's adelah yang tersodap pernah saya ngap...seyes tak tipu..
Berbuka dengan air manggo dan kurma dulu.. Main course tak siap lagi mase ni.
Pewot da berdangdut..Jadi mari bergambo dulu..Tak terasa la sangat lapau nyer..
Molten Choc yang beso gilos..Makan 4 orang pon cam ketat giler perot..
Nampak jer cam kecik tapi size dia sebeso pinggan nasi dan sangat sodap..
Naseb order satu jer..toe pon susah nak abiskan..manees seyh..
Alhamdulillah syukur nikmat..;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails