CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 17, 2011

MIMI MIU MIU

Puasa ke 16 saya pasang lampu kelip kelip sudah.. Meriah gitu.. Mimi pon loike bangat..keh3.. Mimi ialah kucen jantan yang ikot bontot orang jer tawu..Takmau kawan ngan spesis kucen.. Asik nak mengekor jer.. Orang turun dia ikot..Naik pon dia ikot..krisis identiti betol kan..kene hantar berubat nie..

Kat umah saya ade sekor lagi kucen parsi kurap yang daddy saya kutip kat masjid Sri Petaling. Jadi dia pon bawak balek konon nak jodohkan ngan mimi.. Sekali mimi xminat lansung..siap nak bergaduh ajer..adoii.. Name kucen betina toe adek saya kasi name nami..tapi mak saya pangil nani..saya pangil minami..bapak saya pangil mami..macam macam name dah ader...tuan dia pon ade krisis dalaman gak ni.. Kucen ade 2 ekor nak bagi name macam macam.hiks

Alkisahnyer memang berperang la hari hari kalo 2 ekor ni dok dekat dekat.. Pemenang nyer adelah salu minami.. Betina yang garang sungguh..Patot mimi tolak mentah mentah..kih3.. Sian mimi aritoe kene cakau kat mata sampai seminggu jadi sepet..huhuks..Ganas gilos kan..

Jadi minami salu kene dok luar umah..Mimi lak dok lam umah..Port kegemaran dia ialah bergolek atas cimut saya.. Cimut orang laen xnak plak..boley. Memang la cimut saya toe empuk gilos sodap.. Bau pon harum..hehe..mimi pon loike bangat...bagus mimi.
Nie name nyer tido ngan penuh gaya cam nak kene pijak-pijak...hish...
Ni tido dengan mimpi ngeri..Mesti mmpi minami tengah mencakau ni..ngeh3
Hobi mimi tunggu orang naek bilik..
nanti dia terkam la kaki mangsa kalo dia rajin.. Mangsa adalah kaki kaki yang tidak bersalah..huhuks..

Kadang kadang mimi pon jadi bole jadi mangsa gak..Jadi model adelah selalu.. Harini saya wat dia jadi prop untuk lampu kelip kelip saya...homaigod..kiut gilos ok..muahahaha..
Tadaaaa
Tomey tak saya....tomey tak..kalu sape sape nak jodohkan mimi ngan kucen mereka..
Meh la bagi saya gambor..Nak shortlisted kan dulu.kuangkuang..

2 comments:

Cik Penulis said...

Wah. Dah pasang lampu kelip2 dah. hehe chumel kucing u. :D

peri gojes said...

da pasang awal...si mimi toe comot la..;p

Related Posts with Thumbnails