CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 31, 2011

SALAM AIDIL FITRI 2011

Salam Merdeka Raya dari saya Peri Gojes..Maaf Zahir Batin.
Berpada pada makan di Bulan Syawal.."erkk" Ingat bukan susah nak gemok..Bukan senang nak kuwus..kahkah!

Yang belom cukup matang lagi Selamat mengumpul duit Raya dan pada yang terlebey matang selamat menghulur duit raya. Saya tidak berada di antara dua ini..hmm..menerima tidak memberi tidak..yess.. 
Sooping time..keh3..isk tak baek kan..Stat taon depan saya berazam bagi duit raya..Saya bagi jer..Duit orang laen punya..Bolekan cukk...ngeee~

Taon ini saya tak buat ketupat sendiri. Semua instant.. Fast to cook good to eat..hehe.
Jadi saya ade gambor Ketupat Google jer.. Maap la cilok..Ade siap bendera toe..Cumelkan.

Sampai disini saja ucapan raya undersea dari saya.  Moga taon depan berjumpa lagi kite. Renong renongkan.. Selamat Hari Raya...Salam Syawal..;)




No comments:

Related Posts with Thumbnails