CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 25, 2010

JUSTIN BIEBER

Best sangat ke suara Justin Bieber nie. Da ulang dengar 10 kali cam bese jer. Xde pon best sangat. Nape da macam popular giler budak nie..haha. Mayb da tua kot xdapat terima lagu ala ala kanak kanak ribena. yang minat pon ramai budak budak sekolah yang tengah nak membesa dengan jaya. Lam winamp ade lagu si justin pon sebab ade sorang budak sekolah xcukup umur tulun donlodkan. Dengar je la~

Saya yang da besa lagi xbole membesa nie memang xboleyh masok da lagu ala ala pop cam Justin Bieber bawak nie. Sakit telinga dengar. Macam lagu nak bawa p aerobik dan senam senam bole la pasang lagu nie dengar. Tapi masalah saya nak bersenam setaon sekali pon susah. Jadi memang xde mase la nak layan lagu riang ria camnie...hehe.

Muka Justin Bieber nie je la ala ala comel. Kalo xcomel xde la semua budak budak sekolah tue minat. Pastue lepas sorang minat semua dok ikot minat. Tak gitu. Camtue la saya mase sekolah dulu dulu. Pengaruh rakan sebaya la ni kan..hehe. Tapi bukan yang xbaik pon. Kalo minat lagu pe salahnya. Dengar je la. Bukan buat bukan bukan pon.

Tapi seyes saya xminat lansong. Nak dengar lagu dia pon xlalu. Cam suare budak lom akil baligh lagi la..haha. Kalo da membesa budak nie kompem berubah suare dia nie. Jadi kasar cikit.. Masa tue baru cam terminat cikit kot. Tunggu la Justin Bieber nie membesa suara dia camne plak yer. Lagi best ke tidak. Lau x memang la lagi bo layan. K...baby baby O baby baby no~

Justin Bieber? NO Thanks...

2 comments:

Mr.K said...

Huhu..akhirnya aku jumpa gak entri pasal JB nie...aku pun duk heran gak apa yang best..aku pushautiub dengar lagu one time..takde aku rasa kelainan pun..malah sedap pun tak...cuma ok jer...dan skang nie kat radio galak gak mainkan lagu dia nie..so bila aku dengar jer...dengan pantas aku tukar siaran lain...memang tak best lagu dia...bagi aku dengar lagu Lan n the typewriter...suara mantap... ..Lan nie kalau ni kalau masuk tilawah Al -Quran memang boleh menang kot..vokal bagus.

AQMAR said...

haha. tue la.sy pon nek heran. xpuashati. tue yang wat entry pasal JB nie.. ape dorg dok kate best sgt pon xtaw la.. sore Lan tue mmg mantap tapi da dia dok MSIA ni mmg xkemane la even sore mantap dr JB pon..=)

Related Posts with Thumbnails