CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 27, 2010

SEHARI DI BOULEVARD & MASJID BESI











Hari ni satu hari berkampong di Putrajaya. Sebabnya adelah baru dapat kontrak baru kat situ. Bapak saya yang punya la. Membekalkan Pengawal Keselamatan disana. Tapi hampehnya penat nak cari Pak guards ni. Yang dah ada banyak songheh la plak. Mayb saya plak xpasal pasal jadi guard nie..UWaaaaa..T_T. Kalo terjadi la memang akan mintak elaun besar besaran punya.

Boulevard Putrajaya ni baru jer siap. Berhadapan dengan Palace Of Justice. Lawa bangunan nie. Luar dalam memang sangat best. Dimiliki oleh Kerajaan Johor. Baru jer dorang beli nie. Pejabat Pak Lah X-PM pon ada dalam tue. Yang lain lain kementerian yang ada dalam tue ialah Kesihatan dan Rela. Yang lain tidak tahu la sebab banyak lagi yang kosong tidak dihuni.

Bersebelahan dengan Masjid Besi. Boleh jalan kaki jer melintas jalan. Masjid ni pon baru jugak siap dalam taon nie. Dikelilingi air dan taman. Dalam nya tiada air-cond sebab Masjid ni Open air gitu. Banyak lobang udara. Suhu nya macam dok dalam umah sendiri. Tak panas dan tak la sejuk dan tak la nyaman sangat. Musim panas kot. Lenkali wat masjid Igloo baru sejuk..ehehe. Kalo nak lagi sejuk sila pasang kipas yang disediakan.

Lepas melawat dan meeting dengan Pengurus bangunan tue. Selesai dalam pukul 4 lebeyh. Penat gila ikot bapakku nie. Takmo ikot nanti kene tembak pulak. Baik ikot..Ngahahaha. Bole jugak Paw ape yang patot.

Ok la. Sape sape yang ade hati nak keje jadi guards yang xpayah pakai baju guard sila sila la kontek saya disini..hik3. Keje paling senang kot kalo dok lam bangunan kerajaan nie..hehe.=)



   

No comments:

Related Posts with Thumbnails