CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 2, 2010

KHEMAH BAGAI

Dah 3 hari depan umah nie cam tapak pesta fun fair..hik3.. Hari ni paling happening siap berkarok xsudah2.. Lau sore best xper..NITEMARE btol.. Nak kuar depan pagar pon xbuleyh.. Khemah jer mmg blok smua pagar umah la. Jadi sabar la hari minggu ni xbole kuar mane2.. nak kuar dari pagar tue tahap segan yg kronik la.. sy kan minah perasaan..wahaha.. Bukan 1 je wedding okeyh.. ade 2 buah umah yang dekat dekat wat hari yg same.. Lau time berkompang tue mmg seluruh pelusuk taman la boleyh dgr..Siap nyanyi nyanyi lagu selamat pengantin baru lg.. Tingat cam kat kampung2 dlu..ngahaha.

Turn sy nak pacak khemah lame la plak lagi..ha3.. time tue mmg sy blok smua pintu umah orang.. Jangan men men.. Memang berangan je ler..=(.  Pengantin depan umah nie mude banget. 20 camtue da kawen.. Saya gak yang lagi muda ni x tawen tawen...Nak tawen xde kupang kupang....=P Ni tgh nak p cari lombong emas nak mendulang dulu.. Baru leyh wat belanja kawen.. Mane yer lombong emas paling dekat area pucong nie.. Lombong tinggal byak la kat sini..huh.. 

Okeh la..Sape yang da siap nak kawen tue & nak kawen lagi.. Selamat Pengantin Baru..Selamat Huneymoon jgk..=P


MR & MRS PERFECT

Malay Wedding




2 comments:

meo webcomic said...

syok kawin2... :p

admin said...

mg syiok la...

Related Posts with Thumbnails