CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 14, 2010

MCD D AWAL PAGI


Pagi sedang enak bergolek golek..Kene kacaw la pulak ngan makhluk nak pg maen bowling kat IOI Mall.. Baru je tido kol 6 pagi tadi..huk3.. Bese la keje shift malam depan PC.. Ni dah rase penin penin cam mabuk laut.. Nak tido lagi xde mood la plak. Jap lagi nak kene amek balek.. Isk3..

Balek ngantar singgah drive thru McD beli Milo ice n Egg Mcmuffin..Sebenarnyer bukan nak mkn sgt pon..Tapi cam rase nak beli.. Ni pon xluak luak lagi. Milo ice jer licin. Sebab saya bukan pemakan pagi orang nyer... Dalam setahun memang boley kire la bape kali jer sy amek bfast nie.. Teros Brunch ajer.. Jimat duet kan.. Bertuah bakal hubby saya..wakaka.. Tapi malam saya pemakan orang nyer.. Hulur je ape2 mesti ngap punyer..Dia pon saya bole ngap skali..=P. Kire supper tue mmg ganti bfast la....ha3..Kire x bertuah sgt la kan dia...hehe..

3 comments:

mahira oya said...

sedap tu mcD...

Nad said...

mcd di awal pagi?
roti canai di mlm hari?
haha. kos hdop tggi nih kalo tiap2 hari mcm ni.. :D

AQMAR said...

sEDAP MEJILAT JARI TAW..HAHA.
XBIS PON..SEDEKAH KT SEMUT JER..
HUK3..MURAH REZEKI SEMUT..=)

Related Posts with Thumbnails