CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 21, 2010

PERFUMES OF MINE


Bau bauan yang saya ada tidaklah banyak. Tidaklah sedikit pula...hehe. Tapi yang saya suka mula mula yang saya guna ialah ISSEY MIYAKE. Kali pertama beli kene tip00 ngan kawan konon nyer ORI..

Konon konon dia cakap reject stok punya.. Tapi bila dapat tengok botol pon da taw tak ORI.. Siotkan kawan macam tue.. Xpe..malas nak gaduh..Terima je la... Perfume tue pon wat sembur bilik je xbis bis pon lagi.. Da bertaon da.



Saya suke ISSEY MIYAKE ni pon sebab bau dia sangat maness dan lembut. Ala ala bau baby pon ader.. Kire tidak memeningkan kepale saya yang salu kepeningan nie..

Kalo nak pergi berjalan jauh dan duduk dalam kereta berejam jam pon tidak menyebab kan gejala nak termuntah. Memang alah sikit kalo bau bau tengik lagi menusuk idung kalo nak berjalan jauh nie.. Xcaya tanyer MR BF.. Lebih lebih lagi kalau jalan bengkang bengkok..Fuh~ xselamat la kereta tue..

Nanti mesti rase penin yang  nak termuntah jer. Kalo saya yang drive xper la. Lau jadi penumpang memang  xbole lansung bau bauan yang kuat..kan berterabur plak nanti...=P


Kedua yang cambest ialah BLV NOTTE.. Yang ni bau dia cam sabun mandi cikit tapi I LOIKE..hik3. Bau  cam baby bath pon ader. Tidak tengik lansung tapi maness maness buah jer. Nak sembur banyak banyak pon xkesah.. Xde orang sebelah yang akan pening kemeluatan.

Ni  pakai mase pegi class dulu dulu la. Pagi pagi kan sejuk.. Gosok gigi..sental muka. Pakai baju.. bedak cikit dan sembur perfume secukup rase...Dah siap dan teros pergi ke class dengan wajah yang bagai sudah mandi bergayung gayung kan ...Tapi hanye budak bilik saya je la yang taw kan...ngahaha..


Seterosnya ialah Narciso Rodriguez. Yang ni bau dia kuat cikit tapi tetap best. Di hadiah kan oleh MR BF tersayang..WINK WINK... Bole dipakai ke majlis  sebab bau dia sangat tahan lama.. Esok pon lom  kompem bole hilang lagi...walau pon dah tido dengan air liur basi meleleh.. Tapi tetap xde bau air liur basi..haha

Botol nyer cantek dan berat berwarna pink.. Tidak la nampak pink sangat tapi tetap warna pink yer.. Tapi isi didalam tidak lah pink atau lagi tepat tidak berwarna..Ade ker perfume warna warni ek. Cam water color la plak..Abis la baju lau sembur nanti kan...


Yang akhir sekali best jugak ialah DKNY APPLE. yang ni pon bau dia maness aje.. Tak kuat jugak.. Semua yang saya ader semua bau nya tidak berape kuat . Kalo ader orang yang beri saya bau cam PURE POISON bole muntah teros sebab alergic cikit ngan bau perfume cam mak datin nie.. Buat saya xcukup nafas jer..huhu...

Yang ini ade kawan kasi mase birthday  yang lepas.. Terima kasih la yer. Birthday taon ni bole la kasi lagi..hahaha.. Sape sape nak kasi bole la anta bulan 9 ni..xlame lagikan. Nanti saya publish alamat ok..hik3.....=)


P/S: Kalo ade sape sape nak order perfume harga baek punya bole la klik MOOISMOOIS.


No comments:

Related Posts with Thumbnails