CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 1, 2010

LAGENDA BUDAK SETAN

Kalo anda xpernah bace novel top nie mmg saya muskil la ckit..mesti anda kt skola dulu, seorg bdak yg blur lagi nerd..ha3.. Sebab mase zaman sy sekolah tahun 1997 mmg meletop nak mampos novel nie.. 

Bukan novel nie jer..Semua la novel Ahadiat Akashah. Sampai sanggup kumpul duet sekolah xmau makan nasi lemak kantin sebab nak beli novel Ahadiat Akashah punya pasal..Ha3. Tapi sekarang semua Novel2 tue da hilang ntah mane da.. Kene wat lari dengan tikus kot...


Saya bace novel nie mase Tingkatan 1. Zaman baru nak jejak skolah menengah la katekan..he3. Tue pon pinjam dari kawan. Mmg 1st time la mase tue  bace novel.. Sebelom tue mmg xde la membace novel nyer.. Tengok novel pon rase nak titun..Ngantok.. 


Pinjam buku tue pon ingat cite nyer cam cite hanto di alam angker.. Sebab tajok pon ade perkataan SETAN.. xker cite di alam angker tue.. Sekali bace.. Cite romantika budak skolah la plak..Aiyoo...mase tue da la budus2 alang lagi.. 


Cam scary gak bace walau pun bukan cite antoo...ngahahaha.. romantik sgt la plak..Tapi ending dia sadis...huhu. Lps tue..tetibe cam terfanatik la.. 


Ade siri dia yang len mmg smua la sy ngankot wat balek umah sorok2.. Lau xsorok mmg kene ceramah la..membazer la katekan. 1 novel lam RM 15 camtue. Dulu kan mahal 15 hinggit.. Nasi Lemak kantin baru singgit..he3

Ni da kuar muvee dia mmg nmpak cambest jer.. cam nak tgk sgt2..xtaw la same cam lam novel ke x.. tapi pelakon dia mmg tip top semua.. kompem la sy tgk nnti...ok la..sape sape nk tgk..Muvee nie kuar bulan JUN. Jom la rmai2 sokong Filem Malaysia...

NOVEL PERTAMA SAYA..=)

Cantek gak Poster dia. Lisa Surihani lagi tue..he3

1 comment:

iEz and Mr.Tipso said...

yaaa~ aku bace novel ni, ahadiat punye hehe~ sambungan dia katrina dgn iskandar pun aku dah bace, xsabar nk tggu cite ni kuar.

Related Posts with Thumbnails