CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 13, 2011

11.1.11

Date yang cambest tapi cam xbest sangat pon. Kalo Siti Nurhaliza best la sebab dia seleb besday date nie.. Saya la nganto Mr Nufnang pegi KLIA..srooooot...sreeeet..sedey kan. En Nufnang dah pegi berjuang atau dengan bahasa laen nyer jadi tukun dilaot selame beberape bulan. Saya lak jadi asamm didarat kan...huahua... Takpe la my dear..nanti lam periuk bertemu jua.. Tapi lame lagikkkk mau tunggu toe....sedey jadi lone ranger bape bulan yang bakal mendatang...huhu.. Takpe...Mr Nufnang balek nanti bawak ole ole banyak banyak yer...yang saya pesan jangan lupe..gahhahaha~

Petang sebelom Mr Nufnang terbang sempat la kami buat farewell party berdua..hehe. Yang lebey tepat party melantak sebelom berdiet dengan gigih. Saya cambese la dolu jek hangat hangat tahi hayam tapi sebab bolan 9 punye pasal kene gigih  kan jugak cmno pon..Nanti xgojes bukan saya kan..

Gigih kan farewell party kami.. En Nufnang toe asik nak sayam kepci jek..Jemu ok..
Sesekali mau sayam Nandos la..I Loike..ngehehhe~
Muke fanatik sayam...Saya memahami atas kapal xde sayam halalan toyyiba..
Menu ni sangat memberansangkan okes.. Sangat banyak dan puas kami makan.
Sile cube pasti xsesal kemudian hari. Jangan lupe cicah bersam sos extra hawt. 
Pasti sangat hawt hari anda..
Tyme balek Mr Nufnang sebok kemas luggage then saya terjumpa sarong tangan nie..
Ape lagikan bawak sambil drive lorh..Konon berangan cam kat korea..huhu.
Bile nak pegi pon xtaw...sadiskan...sob sob~
Nie lagi xbole belah jumpe lak serkop kepale..wahaha.
Gamba dikecilkan takot readers muntahsssss..huwargghh.

Pas berangan sakan konon cam bole pegi Korea. Kami pon balek la umah sebab malam toe nak pegi nganto En Nufnang pulak. Jadi balek la mandi kobau dua tiga cebok pon da cukop. Kol 8 malam nak gerak pegi KLIA tapi singgah UKM amek my lil sissy suh temankan..Tatot kot nak drive sowang balek memalam.

Orang sebok nak letak luggage.. Saya cebok bergambo ngan trolikan..ngehehe.
Biase la kalo da name blogger nie..Kene ar snap snap. Xlupe okeh..
Lagi pixxa gigih snap atas troli. Jangan marah yer dear..hehe
Cam bese sebelom En Nunang terbang mesti dia suh pilih cokolat.
Jadi dengan hati bercokolat saya pon rembat ajer lorh..
Hasil rembatan untok dibawa pulang untok anak anak.. Anak tekak saya jek la.
Sebelom terobang dapat gak Mr Nufnang makan sayam kepci.. xde la kempunan atas kapal nantikan.
Abes makan kepci..Jam pon da pukol 11.30 malam. 
En sayam tersayam kene berangat untok berlepas ke Incheon..huaaaaaaa.
Nak itooooot jugakkkkkkk!!
Bubyeeee mucok...moga selamat dan kembali cepat cepat..
Jangan lambat lambat nanti saya rembat taw...







No comments:

Related Posts with Thumbnails