CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 19, 2011

BRUNCH TERSIHAT

Asal tengahari rase lapor. Asal lapor jek pewot nie demand lebey.. Tetibe nak makan Berger McD la..Donut lorh.. Hohoks. Sori la pewot memang xdapek lorh sebab tuan mu yang gojes nie tengah pokus berdiet. Lambat betol nak mantopkan badan nie. Rase nak pegi slimming centre lak tapi xmampo... hoho~ Nak try jusmate geli lak dengan DDR toe..muntah teros nanti kan..;p

Jadi saya pon terpakse kontrol makan dengan mengelak makanan berminyak, berlemak lemi dan fasfud juge..uwaaa~Maka makan la saya benda benda yang sihat saje even xsedap lansong nak telan. Nak terjeluak balek pon ade..pheww~
Tetibe nampak snek oat ni kat Cold Storage. Cambest jek tengok.
Maka beli la saya kunun xmo makan berminyak.
Sekotak doblas hinggit ade 5 snek..
Camni la rupa snek dia kaber luar. 
Rupa dalam pon santek dan lazat gitu..
Rasenyer adelah best gak untok nak berdiet.
Xde la cam nak terkeluar balek.
Harini pon da tibai 2 snek..ghehehehe
Air lak saya sedot Yakult. Sebotal xcukop okeyh. Tercekik.
Saya sedot 2 botol skaligos. Cam ade hati nak sedot sebotol lagi tapi
terpakse tahan..ghahaha. Kang terlebey bakteria sihat lak..aiyoo.
Lapor lagi terpakse kunyah chewing gum jek..sob sob...




No comments:

Related Posts with Thumbnails