CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 30, 2011

SOOPING EDISI MOKCIK

Hey ya~ 

Lom setat Cuti Raya Cina lagi tapi saya da 3 hari sret bercuti..miahaha. Ngalah orang cina nak beraya kan.  Cuti cuti nie xdop apepon nak buat sebab kene nganto nenek saya yang sakit tua pergi berobat dengan Ustaz ensem kat surau.. miahaha. 

Da kawen ade anak empat yek. Tapi bukan sebab ensem saya dok nganto tapi sebab kene la jadi cucu mithali cikitkan. Nenek saya ni je la sorang ade pon. Yang laen dah tiada lagi.

Dah 2minggu nenek saya ni tumpang tingal kat umah. Senang cikit nak jaga sebab dekat ngan tempat berobat. Xsampai sekilo meter kot surau toe..Tapi sesat gak memula nak sampai. Bnyak sangatkan surau sekarang nie.. Tiap kawasan perumahan ade jek surau sebuah dua. Mane la nak ngapalnyehh..ngehehe...Bukan alasan xpernah g surau yek..

Nenek saya nie asal saya nak kuar g jenjalan, ade jek nak kim bebarang dia. Macam macam dia kim. Dah dia kim kan saya ikotkan ajek la. Nanti kalo xbeli kang dia sentap sape nak jawab..ghahaha. Tapi xde la kot dia sentap. Santap memang dia champion..muahaha..  

So memang keje saya sekarang ni dok pergi beli belah bebarang dia ajo lah. Pergi beli bebarang pon dah sejibik cam mak mak orang punya..

 Kejap nak penyangkot kain baju, handbeg nak tarok baju semayang..kipas..pastoe thermos electric.uhuks Ikotkan ajer la kan.. Dah kate cucu mithali..Toe belom lagi masok makanan yang dia ngidam..aiyooo..Xberpantang lansong..semua dia nak santap. Orang larang dia xmo dengar...layankan ajer la kan. Itu jer yang termampo..;)
Makcik makcik wannabe nak pegi sooping jap..
My lil sis toe nak beli bebarang makcik pon pakai bergaya sakan camnak g party.
Siap pkai tudung lilit segala. Xbole belah lansong kan..miahahahha..
Ni la dinamekan model kipas susah mati..miahaha.
Nak beli kipas ngan thermos sempat posing lagik.
Dah kate blogger...hamekk kaw..
Dah siap beli barang kene la gembirakan pewot lak.
Tapi xbole makan yang berlemak tepu sangat.
Yang lite lite sudeykan. Ni pon suh my lil sis blanja tapi dia kedeks yer.
Toe pon saya dok kipas dia cakap Siti Nurhaliza salu makan 
cinnabon ni baru dia terhegeh hegeh nak beli. 
Aiyoo..siap patah balik beli sebab siti makan..kuangsam kan..
Maap la yer Siti oii gune name yu..miahaha
Dapat gak la santap Cinnabon my lil sissy kedek blanja.. sebijik sorang je pon.
Pasnie memang saya wat modal name siti jek lorh..
 Tony Romas pon siti suka makan gak lorh.
Lupe nak cakap semalam...ghahhaha. 
kalo nak tau family sya semua memang die hard fan Siti Nurhaliza.
Kutok la dia berguni guni pon..Dia tetap menjadi pujaan..;)







4 comments:

Unknown said...

cm sedap jerk benda alak tu..
huhhuh :)

Si Gojes said...

sodap la..kalo xsodap mak siti xmakan hokeyh...miahahaha

acan ketot said...

wow!!
npak sgt menyelrakan..

si gojes said...

sgt sgt yek acan ketot..pergi la try,,sebijik 3hingitlimaposen jek..hehe..;)

Related Posts with Thumbnails