CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 20, 2010

HOT SHADES

Mari kite jenguk pulak kacamata idaman saya...hehe.. Semua macam oldskool jer tapi I LOIKE. Nampak cam stylo and kacak je kalo pakai kan. Semua yang saya minat ni laki pompuan leyh pakai..kire xmembazir la kan..ha3. Dua gender sekaligus bole guna pakai..


RAY BAN WAYFARERS
Yang kat bawah ni name nyer Ray Ban Wayfarers. Yang nie memang selalu nampak kat mane mane.. Kalo korang merayap jenjalan tempat tempat cam KLCC, The Curve atau tempat orang melepak mesti akan ternampak ade mamat dan minah pakai shades jenis nie. Kool kan..=)

Saya nampak pertama kali la Rayban Wayfarers ni mase nonton muvee TWILIGHT taon lepas.. Edward Cullen la pakai kan.. Sape lagi. Memang tersangat macho lagi seksi.. T_T

Selebiriti len yang pakai shade ni ialah  NOH HUJAN dan group dia.. Kumpulan Indie band memang suka la style oldskol dan retro cam nie. Dengan rambut cam tempurung kelapa..hehe.. Kunun tersangat kewl la tue..



Edward style...
Warna Warna HOT!!

EDWARD CULLEN
JESSICA ALBA


FROGSKIN OAKLEY
Yang ini name nyer FROGSKIN yer.. Tapi tiada kene mengena dengan kulit katak. Jadi jangan risau.. Boley dibeli dan pakai tanpa was was..he3.. Yang ini memang saya minat sangat sangat.. Tak tau la camne nak cakap camne minat nyer saya ngan FROGSKIN nie.. Sebab shade ni memang sangat cool dan stylo abis abisan..

FROGSKIN  ni memang ditawar kan dengan banyak kaler. Yang saya minat xde la warne terang cam kat bawah nie.. Kalo warne kelabu, itam and putih tue boleyh la..Warna len saya xberani la plak...haha.. nanti orang tengok tergoda pulak kan.. hehe.. Bukan dengan saya tapi shades saya.. Cepat la ilang nanti..=)

Kuning sangat gojes okeyh!!
Macam Macam warna ader kan.
 Pilih jer mane berkenan.

Scha pon pakai FROGSKIN ni taw..


PILOT AVIATOR RAYBAN
Akhir sekali yang saya minat jugak ialah PILOT AVIATOR RAYBAN. Shade ni memang evergreen. Dipakai zaman berzaman pon memang masih nampak sangat gojes dan fabeles lagi. Tidak pon nampak ketuaan nyer dan ketinggalan zaman.

Kalo Bro Pilot atau Navy yang pakai  memang nampak sangat macho dan menjilat jari...haha.. Sebab memang shades nie dorang la yang selalu pakai.. Sangat sinonim dengan profesion diaorang. Nampak sangat kemas dan kacak. Kalo yang kacak la kan.. Lau xkacak tue adoiii je la..haha


Pilot Aviator Ray Ban Jenis leather.
           
Cool kan warne cam nie..

Megan Fox nie pakai ape pon gojes..huhu..T_T



2 comments:

gggirl said...

megi goreng??? sdp2...heheh...anyway...follow kamu...

AQMAR said...

haha...yes.. im megi goreng..ngahaha..=P

Related Posts with Thumbnails