CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 25, 2010

AWAS SI TOYOL

Sila berhati hati sebab toyol ade dimana mana sekarang. Pantang lepa cikit pasti merana. Zaman moden nie toyol  berambot lagi banyak dari toyol botak taw. Jadi sila sila la berhati hati mane korang dok letak purse dan handbag korang walau lam umah. Jangan la letak merate rate kunun da taw hati budi kawan kawan korang kan.. Memang hancus la jawabnyer. Dah ilang memang xdapek la nak nolong.

Tadi En Tunang baru jek kehilangan beberape note US DOLLAR dari purse dia. Tapi xtaw la sape yang hamek kan. Munkin si toyol botak berwarne ijaw atau toyol berambut berbadan stok manusia yang menyamar.. Hurmmm.. Memang cerdik sunggoh si toyol nie sebab curik hanya US Dollar lagi tersorok lak toe.. Lagi pintar gitu sebab kompem pas curik si toyol teros pergi money changer nak mentukar note RM..huwaaaaaah... Klazzz sangat toyol sekarang kan..

Memang dah xde rezeki duet toe da ilang jadi nak emo emo pon xgune..hoho. Bukan bole dapat balek pon kan. Jadi pasnie sile la berhati hati mane nak letak purse toe. Saya pon kalo nampak purse my daddy time xde duet akan tanpa segan silu mencilok sedikit sebanyak..hehehe.. Tapi lepas mencilok baru saya bagitau. Toe pon kalo saya ade brani la.. Kalo xberani memang saya wat derkk jek sebab my daddy memang manusia yang xkan perasan duet dia ilang..ntahapeapekan. Bertuah saya..ghahahaha.

Jadi kesimpulannya jangan la dok tarok duet banyak banyak lam purse. Kalo rase cam banyak sangat lam purse toe teros masokkan lam acc saya... Eyhh...Acc masing masing la... Tapi kalo rase ikhlas dan kaya sangat sile sile la derma cikit lam acc saya.. Banyak pahala nanti taw. Bak kate orang tangan yang memberi lagi berkat dari yang menerima okeyh...

Pade My laply fiance jangan sedey sedey ek nanti kite santet toyol yang curik duet wak toe jadi mankok jamban. Bia dia makan taik lak..Sedap sedap je makan duet orang kan..Cisss!


No comments:

Related Posts with Thumbnails