CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

JUM SHUFFLE

Bile ade duet yang sangat ciput macam macam mau dibelikan. Kalo la saya memang seorang hartawan memang xtau la ape yang nak dihangkot lagi..hehe. Naseb la saya seorang yang menawan & gojeswan saje jadi beli la yang asal mampu...Tak mampo saya xde la beli kot. Nak beli gak kene mentabung duit apak saya dolu.. Nak menabung duit sendiri memang kompem xpenuh penuh tabung..Asek kuar idaknyer masok manjang..aiyooo!

Jenjalan di The Curve hari minggu yang hening tetibe telah menterjumpakan saya dengan sebentuk gadget yang cumel. Sangat cumel kot kalo stakat nak bergaya tapi banyak motif disebalik pembelian. Pembelian yang sia sia adelah dilarang same sekali* ececececeh banyak bunyik la kalo da beli* saje je nak stresskan disini sebab pembelian produk adelah untok menyemarakkan lagi daya ketahanan untok mensenam bagai johan..iyahhhh~

Jadi dengan kuasa duit saya dan sharing is caring ngan Mr Tunang.... IPOD SHUFFLE cute warne pinky xbole belah telah dirembat dengan rase sukacita..hehehe. Cam Iklan minyak rambot Revive lak kan.. Memang saya sangat sukacita dapat IPOD nie sebab dapat gak la barang APPLE paling xmahal..kikiki.. Nak beli I-PHONE 4 xmampo.. Jadi IPOD ni pon jadik la untok dengar lagu sambil menjogging.. Toe je la motip nyer. Xde la boring sangat kan jogg sambel layan lagu..Jadik, marilah bersukan untok diri sendiri ~

Ni ler IPOD SHUFFLE 4th Generation.. Warne Pink sebab xde pilihan da..ngege
Ingat nak rembat warne biru..papepon layan~
Box IPOD yang sangat sangat cumel..
Sangat kecil cam bekas cincin kot..
 Ni bile da siap pasang jadik la begini.
So pandai pandai la donlod I-Tunes bru ley masok lagu.
Dah ni jek barang Apple yang saya ade jadi I-tunes memang xde lam istilah idop saya selame nie.
Dah beli baru sebok nak godeh kan..huhu.


Scroll Down
Lagi produk Apple dibawah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeng Jeng Jeng~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ni lak Mac Book saya baru rembat..ghahahha~
Sila jangan  percaya sebab ianya mentipoo semate mate..
Ini ade adek saya yang angan angan mat jenin mentepek
sticker Apple kat lappy dia...sungoh xbole belah!

Paparan dari jarak dekat..
 Sungoh berangan xmunasabah okey..kekeke~


No comments:

Related Posts with Thumbnails