CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 11, 2010

PIXXA OF YESTERDAY

Oleh kerana entry ini akan dimonopoli pixxa pixxa gojes. Harap bersabar yer kerana mungkin readers pasti akan merase sedikit keluatan..Wuwu.. Kalo terase cam mengalami simptom simptom tersebot..harap menteguk secawan air suam dulu sebelom terus menerus melihat pixxa pixxa dibawah dengan jaya..ngehehe.

Pixxa yang akan ditayang secare ekslusif ini adelah hasil kerjasama Blogger hidup segan mati idakler iaitu my lil sissy..hehe. Dia ler yang sesuke suki hamek pixxa banyak banyak nie. Lalu saya pon cube untok tidak membazer lalu menguploadnyer disini untok tontonan diri sendiri di mase akan datang.. 

Ye la..Tua tua kerepot bole ler tengok balek xvtvt harian mase muda mudi..Xgitoo kan kan. Jadi pade sape sape yang xmo sia siakan catatan harian mase muda mudi anda sila la tiru cam saya sebagai blogger..hehehe. Cam muda sangat la kunon kan sekarang..cisss.. Patot saya da wat mase sueeet 17 dolu dolu..Sunggoh rugik yer..=)

Jadik jum la kite tanpa menbazer mase mentengok ajer gamba xtvt harian saya semalam. Orang sebok sebok kerja..Saya lak berjimba sooping untok mase depan kat Jalan Tar yekk..Haha.. Bukan sooping saje saje okeyh. Sekarang sooping sia sia adelah dihentikan seketika untok memberi laluan kepade simpanan mase depan..huahhh...Moga ASB saya akan membukit bukau & mengunung ganang untok taon ini..harap berjaye hendaknyer ek..Sila doakan..amin~

SESI MEMILIH KAIN 
MENGUKOR BAJU DIBADAN SENDIRI..

SESI MAKAN NON STOP..O_0
@FLAAMING STEAMBOAT

SESI MEN WAYANG
Maap tiada pixxa. hehe. Baru mentengok Hantu Mak Limah Balek Rumah.. Cite bole dikatakan lawak xbole belah & seram pade permulaannya.. Pertengahan best jugak..Tapi nak ke penghabesannya sedikit cam borink. Sedikit je yek..Bukan semuanya..Saya bagi rate 3.5/5..hehe.  Digalakkan menonton waktu senggang beramai ramai sambel makan popcorn rangup.. huhu.. Mahu menyatakan disini saya xsempat beli popcorn rangup sebab beli tiket last minute teros masok tanpa kudapan..wuwu.. Dah la popcorn kt sunway sangat sedap...Tak percaya sile beli dan kunyah yer sebab xlekat celah gigi..haha. Segar dari ladang jagung~
 Layan~

No comments:

Related Posts with Thumbnails