CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 7, 2010

COUNTDOWN RAMADHAN

Bape hari lagi nak pose kan. Jadi saya nak ucapkan selamat berpose la pade semua. Jangan ade plak yang uzur memanjang bolan pose nie nanti ek..hehe.. Kalo pompuan bole la.. Kalo spesis jantan memang xbole blah la kan..Nak plak yang badan sihat walpiat memang nak kene pelempang laju laju teros toe..lalalalala~

Tengah nak countdown pose nie.. tepon saya bole plak jatoh & berenang renang lam toilet bowl.. Perghhhh ngerikk~ menyayat hati betol.. Dah lame xmandi kot..Sebab toe xsabo sabo meloncat lam toilet bowl toe..haha.. Xpon dia suh tuan dia tukar tepon power cikit lagi dar dia..hahaha.. I-Phone la cmtoe tapi sob sob... memang berangan je lah.. nape la I phone xde video call ha...aiyarkkk!!!

Oleyh kerana tepon dah xde..xbole la sy snap snap gamba untok blog.. abis xkan nak mengusung camera plak kan.. memang malas teramat..huhu. Tunggu la saya beli tepon baru lagi canggih manggis cikit.. Bole ler upload bebanyak nanti..sadisnyer rase..wuwuwuwu..

Oklah sape sape yang baek hati nak derma pade saya tepon yang canggih manggis brand terkenal.. Sila sila la yer. kalo tepon 3310 saya tamau.. hahaha.. 


No comments:

Related Posts with Thumbnails