CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 31, 2010

KAROT MAROT

Saje nak mengarot sebab xde keje cuti merdeka nie..haiyaa.. Busan siot. Nak pergi jenjalan pon busan gak.. Xtaw nak pergi mane dah nie. Kalo bercuti cuti Malaysia pon best jugak ek..hehe. Tapi abis la plak duet nanti..huhu. Pe la naseb kan.. Jadi cam bese dok terlingkop jer la kat umah nie. Dah puas terlinkop atas katil, layan tenet plak..pastoe layan komik la.. pastoe dah buke, layan makanan plak... Lelame bole moncit lagi bersepah lemak jugak nie.. Abis kegojesan saya yang xseberape nie..hohohoho~

Ni tengah mengarot depan blog pon asik mengunyah Cookie Crisp cam kambin. Sedap la plak xbole berenti da nie..hahaha.. Xpe la. Naseb cereal jer, kalo bende laen dah lame saya lempar kat bawah.. Soh kambin laen makan..ghahaha. Biar abis cepat cikit. Kalo lambat abis memang saya la bantai sorang sekotak toe.

Memalam nie plak tetibe cam nak pergi jenjalan makan angin malam.. Orang len pergi teraweh..saya plak nak pergi jenjalan.. Memang sangat ntahapeapekan.. Tapi xde la plak tempat nak pergi. Toe la orang hajak pergi gathering xmo ikot..kan da terdampar kat umah nie..wuwuwuwu.. sadis betol..

Ok lah..itu jer yang saya nak karot. Kalo penin nak bace sila la chaloo cepat..hehe.. sebab saya pon macam dah penin dah nie...Goshhh~


No comments:

Related Posts with Thumbnails