CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 19, 2010

NGIDAM KEK LAPIS..

Ngidam kek lapis sawak lak tetibe..wuwuwuwu... Yang masam manesss.. Sedapnyer kalo makan sambil berblogging..perghhhhh.. kompem saya telan dengan rakus skali.. Sedapnyehhh... Bayangkan sambil telan air liur je nie..hu3.. Pe la naseb saya kan... Nak beli xtaw plak kat mane nie.. Kalo ade pon dekat PKNS Shah Alam berlambak kot.. Kat Puchong nie mane mau cari.. Kedai roti je banyak... Kat Bazar ramadhan lagi la xde kot...  xpe la nanti saya nak order online jer sebab tetibe nampak kat FB kek lapis nie...wat saya xsenang dudok jer la..haiyaaa.. Bulan bulan pose nie jangan publish gambo makanan la kat FB toe bole x... Wat saya ngidam jer...Dah ngidam kan susah..mengalahkan orang pregnant lagi nie ha...ghahahaha~

Gegambo wat saya ngidam ialah dibawah..T_T
Amaran jangan tengok sebelom berbuke..Sangat ngeri yer...
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

8 comments:

ejum said...

lain macam jek mngidam2 ni.heehee


feel free to visit n comment here
E J U M

AQMAR said...

ghahahaha.. oatak jgn kuning..ni ngidam di bulan ramadhan taw..mood syawal...lalalala~

diana said...

sekarang kan banyak
kek lapis online je.
tapi saye ni,kalau makan kek lapis mesti sakit kepala..
sebab tu tak berape gemor..

AQMAR said...

lorh..camtoe plak ke..aishhh.. nie bkan jenis sweet tooth la nie..hehe

echah mashuri said...

lorhh..sbrr..sbr dibln pose...heee

echah mashuri said...

lorhh..sbrr..sbr dibln pose...heee

AQMAR said...

ghahahaha...sabar la nie..lau xsabar mmg tros borong kek lapis nie..haha

Aisyah AR said...

waarrgghhh tgkkan kek lapis ni...teringat kek lapis berempah sarawak tue....tidakkk....

Related Posts with Thumbnails