CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 23, 2010

JALAN JALAN JALAN TAR

Berape banyak jalan daa tajok nyer kan..hehe.. BTW nak cite hari ahad yang lepas saya pergi menSOPING di  SOGO dan JALAN TAR. Tapi sebenarnya bukan saya mensoping sangat pon cume meneman MR BF & family yang hendak mensoping raya.. Perghhh..memang penat yer.. sampai sekarang pon rase penat lagi..

Dah lame xpergi SOGO & Jalan Tar nie.. Last sekali pergi taon lepas kot.. Sebab cam malas nak pergi tempat banyak orang nie..penin beb.. Nak pergi punya susahkan tapi belinyer tidak jugak.. Toe yang malas nak pergi jauh jauh kalo soping.. Kalo bole nak pergi yang dekat ngan umah jer.. Paling jauh pon Shah Alam kot...hahaha..Kalo sunway memang tiap minggu la.. Sampai muak da..huhu..

Pergi SOGO memang penoh ngan manusia.. Memang SALE gilos smpai saya taktaw nak watpe dalam toe.. Cume berlegar legar didalam SOGO tengok barang dan yang paling best tetibe memPOHKONG lak plak lam SOGO..wahahaha..i Loike okes..Makasih ya MR BF...lalalala~ simpan baek baek yer... jangan berkarat lak nanti.. Polish selalu kasi shining hokeyh..;p

Pas abis memPOHKONG lam SOGO..pergi tawaf Jalan Tar cari baju kurung dan baju melayu.. Tapi xder yang berkenan dihati. Cume pilih baju melayu yang agak shining untok MR BF jer..hehe.. Lawakan saya pilih..wink wink~ Siap samping bagai.. Raya nanti jangan pakai sekejap jer sudeyh.. Bazer okeyh..Pakai sampai malam raya taw..

Pas abis menSOPING lebey kurang lam pukol 10 malam bertolak la balek dengan sunggoh penat skali.. Sampai sampai di umah teros macam orang ngantok disorong bantal..Memang mengantok gilos babeng.. Merangkak  rangkak okeyh naek atas katil tanpa mencuci diri dulu..Teros tido sampai pagi.. Bangun pagi pening macam lam boat lak..huhu.. Teros sambong tido lagi sampai kureng pening...haiyooo.. Memang hazab tol jalan jalan Jalan Tar nie..hahaha..

Okes la...Untok sape sape yang nak pergi soping toe..Selamat menSOPING la..Raya dah dekat nie.. Pergi la beli ape yang patot.. Kalo xmo soping lagi bagos..jimat cikit duet toe.. Simpan lam ASB..cikit cikit lelame jadi bukit kan..haha.. Pesanan khas dari si gojes yang memang taw lam ASB dia xkan jadi bukit..keje mentarah je tiap bulan kan..wahahaha..=)

MR BF soping lampo raya..
Tudong tudong di Jalan Tar..
Jenjalan Jalan Tar.. sesak okeyh..huhu
Berbuke di medan selera SOGO yg xbest tapi mahal je lebey..

9 comments:

mr.curly said...

betul tu, mkn kt sogo mmg mahal ..cekik darah!!!

AQMAR said...

haha...1st time mkn kt sitoo..dah la xsodap..aiyarkkkkk.=(

echah mashuri said...

sogo jln tar..sogo jln tar..sogo...sogo..bnyk sogo bnyk jln tatr...heee

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan 14

ye la memang kalau kita dah terdesak makan jer kat mana2 tapi kalau tak sedap mesti kita tak puas hati kan lagi2 mahal..
angah kalau mahal tak kisah janji sedap

AQMAR said...

echah: kalo raya smua nak bersogo & jalan tar..huhu

Angah: terdesak sbb stuck kat situ..nak kua takot jam..haha.. mkn la kt sogo je..wuwuwuw

atie said...

kalo kat sogo suka makan nasi goreng special kat gerai Nasi Kandar.. banyakk dan sedap! harga? utk ayam ngan telur goreng RM7 .. boleh makan berdua beb!

AQMAR said...

owh..yeker..xtaw plak..xbb mkn kt sogo sbb da xde tmpat len da ari2..hehe..nnt sy try..thxs 4 info ya..

idealistik kirana said...

las 2 wik da g jalan TAR n SOGO.but cuma window shopping...=)

AQMAR said...

xpe...nnt beli last minute lg murah taw...jimat byk..=)

Related Posts with Thumbnails