CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 7, 2010

SATIO PON SATIO LAH

Oleh kerane Sony W910i yang telah berkhidmat selame 2 taon tetibe melompat bunoh diri lam lobang jamban..huhu. Terpakse la saya gantikan dengan phone laen. Kalo xde phone nie susah gak..nanti ade plak orang wat amok kan kan.. Bese la saya kan glamer...ngehngeh. Baru sehari phone xder pon da ade yang ngamok..aiyarkkk.. Sabar okeyh. Tunggu ketibaan phone baru saya nie ha..weeehooo~

Sebebenonya nak pkai I-Phone 4G tapi tapi xmampo lak kan..wakakaka. Mahal sesangat. Baek saya beli TV 50 inci..boleyh pakai selalu sampai juling bijik mate.. Nak beli yang murah cikit iaitu I-phone 3G xde plak aplikasi video call nyehh. Susah la cikit kan.. Nanti lagi ngamok peminat saya toe..ghahaha..

Dengan rela hati saya pon menukar ajelah kepada Encik satio yang kacak nie.. Ade kawan saya ingat satio nie kereta plak..Bukan yer..Yang kereta toe Latio namenyehh..hehehe. Jangan tertukar plak.. Kalo ade yang nak hubby dia bagi adiah yang Grand soh beli Latio bukan Satio okeyhhh.. Kompem pengsan tros hubby toe..hehe.. Saya yang xdak hubby nie pakai Satio pon jadi la kan..=)

Cantek gak kan phone nie.. Screen pon besaw.. senang saya nak tengok.. yang xberape nampak pon bole jadi nampak kan. Camera lagi besaw 12.1 Megapixel gitoo.. Dah xdapat DSLR.. ganti dengan Satio pon okler beb.. Bia ader dari takder kan.. Gambo pon kompem santek lagi gojes nie.. Xsabaw rase nak godeyh phone nie nanti...Yeahoooo!!!

6 comments:

ishiko said...

wauuwwww gojez=kachak nye... brape harge dye???nk jugak!!!

AQMAR said...

mmg la gojes.. sbb yg pkai pon gojes orgnyer..harge kadai RM1700..=)

Unknown said...

Tebal dan besar...xsuke.hehe...
Suka yg sdg2 je..leh masuk poket =]

anyway..function dia mmg mantap

AQMAR said...

Xsuke ek..same cam bf saya..haha.. tapi sy suke camera dia..mantop okeyh..lalalala~

ishiko said...

wuyyyohhh!! teros hilang keinginan utk memlikinyee.. +_+

AQMAR said...

hik3...nnt da keje mmg ok la harge camtoe..kalo i-phone RM2500 okeyh...

Related Posts with Thumbnails