CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 18, 2010

PIXXA KEWL

Tadi berblogwalking mane mane tah.. banyak sangat jalan sampai kering tekak.. Bese la bolan pose berjalan jalan xkire tempat mesti la penat kan.. Pastoe tetibe jer termasok kat dalam Blog Aku Zaid..hehe.. Saya pon bace je la sebab membace itu amalan mulia dan meluas kan minda & menambahkan ilmu didada.. Membace lah saya disitoo then tertibe ternampak pixxa yang macam best dan stylo myloo dari nombor dan patah patah perkataan. Jadi ape lagi mase untok mengodeyh la wat penoh mase lapang...tambah lagi pengetahuan saya kan.. Bagus tol bace blog nie..haha. 

Hasil hasil pixxa sendiri yang saya buat berpandukan website yang diberi iaitu Phototext.. Tapi xtaw macam mane nak save la plak..aiyarkk.. Malas nak godek godek lagi..saya pon printscreen jer la sesedap rase..wahahaha.. Habis nak wat camno la kan. Macam teruja nak upload pixxa toe di blog sendiri. Jadi saya pon mengambil tindakan drastik cam salu saya wat bile ade website yang tak bagi copy sebelom register.. Sebab saya memang pemales nak regis bagai nie.. Jadi jom tengok hasilnyer..lalalalala~

SEBELOM
SELEPAS
SELEPAS
SELEPAS LAGI..JANGAN MELEPAS SUDA~
My LuVLy..hehehe~

No comments:

Related Posts with Thumbnails