CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 8, 2010

OH PIMPLES

Kalo ade pimples or acne tetibe rase xgojes sangat da..hahaha. Muke saya nie xpernah la baek dari jawat jawat nie..haiyaa.. Tapi xde la terok sangat..Asal tengah bulan jer cam bese lah..mula lah tumboh dengan jayanyehh.. membuat kan muke saya yang gojes nie xberape gojes da..huh..mencikkk betol la.. Camne la nak ilangkan teros yerr... Kalo jawat ni xde parot xper la... Ni berparot macam dot dot plak..aihhhhhh!!

Dolu saya rajin la wap wap kan muke lam air panas..Tapi sekarang memang pemales yang amat.. Basoh bersih bersih dan lap.. Kalo rajin saya scrub jer 2 minggu skali. Toe pon malas jer nak wat.. Nak pergi facial kat kedai pon xde yang best.. Kalo yang best mahal la plak kan kan..hehe. Baek saya wat sendrian berhad..

Oh jawat.. bile kamoo mau pupos nie.. Hagak hagak la.. Xkan nak wat port kat muka saya ni sampe bila bila. Pergi la plak port laenn kan kan. Saya admire betol ngan muke orang yang xde jawat bagai nie.. Camno la dia jage ek..haha. Mesti kaci sental hari hari..Then makan vitamin bagai kan. Dolu pernah gak makan vitamin nie.. Pasto dah beli vitamin toe saya wat stok perhiasan jer atas lemari.. Fuhhh~ yelah asik terlupa makan jer..Last memang tong sampah yang makan...

Ok lah..Pepagi ni saya rajin cikit.. Nak pergi melayan muke saya nie agar teros menjadi gojes tanpa jemu..hik3..Kalo nak ikot moh la.. Kalo xnak pergi dok diam diam lam cimot...Tarararara~

No comments:

Related Posts with Thumbnails