CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 11, 2010

NOKIA C6-00 KU~


Secare resminyer ini lah phone baru saya yang akan digunekan mulai semalam sehingga xtaw bile yer.. Baru mendapat adiah dari MR Courier aka My Laply BF..Yeahoo.. Walaupon lam entry yang terdahulu saya cakap xsuke NOKIA..haha.. Memang karma betol..terkene batang idong sendri.. Dan tetibe saya dapat phone NOKIA nie..perghh~ Apeape pon saya sangat gembire rase dihati menerime phone yang gojes nie..Lalala~ Makasih bebanyak yer my dear...Luv u sooo strong..muahhhhhxx!!! hahaha!

Phone nie saya pilih warne putih.Walaupon saya nie sangat la xrajin nak mengelapnyer hari hari.Tapi nak cube jugak ade barang yang warne putih lagi bersih sekejap je nie... Asik warne gelap jer kan.. Tukar selera plak.. Phone ni ialah smart phone.. semua ader.. Nak terang lebeyh lebeyh saya nie pon bukan tahu pasal teknologi bagai nie. Yang saya tahu pakai sampai ranap jer.. Nak explore pon memang terhegeh hegeh cam penagih jer.. Bese la bukan pakai pon bende laen toe. Call & message gak yang gune slalu..=) Tapi nak yang latest teknologinyerr gak.. kunun fabeless & mabeless la kan..

Ucapan khas untok MR Courier: Time kacihh banyak wat surprise semalam. Naseb saya tido sampai petang tunggu honkk Mr Courier . Lenkali buat la lagi yer.. Memang saya xbukak pinto umah toe.. Melainkan wak bawak Van Courier....hehe..=P





No comments:

Related Posts with Thumbnails