CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 13, 2010

KUEH 3 RAMADHAN SAYA

Assalamualaikum~ Sopan yer cikit pas bebuke nie.. Harini saya sangat kenyang dengan kueh mueh paberet saya.. Perghhh..bole malatop pewot kalo melantak semua nie.. Naseb saya xmeroyan lagi kan nak bedal semua nie. Saya makan ala kadar jer..hehe.. amek bau jer lebeyh..Tapi saya bantai kueh koci 2 bijikk taw...nyummmy..best gilos kueh koci nie sangat sangat xtipoo!!
Ade nampak kueh mueh lam peti ais nie..jap lagi dengan sekelip mate akan tinggal pinggan ajer yer.. Jadi sape lambat sangat la menyayat hati..ngehehehe. Kueh yang saya tuju ialah kueh koci dulu la..Sebab tetibe teminat kueh koci warne ijaw yang sangat cambest nie..Mula mula beli ramadhan pertama then teros ketagih siott..hehe3
Cam nie la rupe kueh koci paberet saya yang gojes..Hijau berkilat seyhh.. Kenyal cam chewing gum lak toe.. Inti dalam pon sangat best dan manis secukup rase..Tidak manesss melampawi batas.. Sangat tenang rase dihati kalo tengok kueh koci menghijau nan permai nie...=)
Ni rupe dari dekat plak..haha.. bentok nyer Tigasegi bermuda gitoo.. Kalo anda nak beli ianya ade di pasar ramadhan putrajaya. Bentoknyer Tigasegi dibungkos lam daun pisang.. Kalo bentok bukan tigasegi dikhuatirkan tidak best cam yang saya beli nie yerr..
Nie ialah rupe kueh koci yang saya sudayh ngap separa..Tapi maseh nampak gojess kan kan..hehe. Dua kali ngap memang teros habis.. Dan saya tanpa ragu teros bantai satu lagi..Jadi harini saya bantai 2 kueh koci yang sangat enak....Gumbirenyer rase dihati dapat buke dengan kueh koci nie..Yeayy!!

4 comments:

suzzsuzie said...

tak tau la camana best pun kuih koci i still tak dapat nak telan...kalau kena paksa makan la...kuih sagu tu nampak mengancam

AQMAR said...

HAHAHA..nape xbole mkn plak..sbb dia cam cewing gum yer..kueg sago mmg mngancam..=)

My MiRa said...

kuey mira lak adalah karipap hehehe juadah buka pose..

ishiko said...

haailaaaa... lapa la plk...xpnh jump kuih koci kaler ijau cmtu.. biase putih jep..

Related Posts with Thumbnails