CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 12, 2010

SNAP SNAP DENGAN C6-00

Busan harini Dok umah guyang kaki tunggu buke.. Saya saya pon snap la komik yang baru saya bace tadi dengan camera phone C6-00 saya yang baru..hehe. Gojes x gambar dia. sangat terang hokeyhh... Tapi sedikit susah kerane saya xde card reader Nokia. Wayar USB yang ade plak punyer la pendek..Sesuai untok disumbat da lobang lappy saje.Tidak di PC.. Lappy plak malas nak amek.. kalo x bole la bluetooth ajer..Lagi sonangkan..


Komik yang saya snap nie baru dibeli untok menghilangkan rase boring tahap cipan..hehe. Best gak bace sebab citenya sangat lawak dan yang penting karton dia ader kaler..haha. Kalo xde kaler memang busan saya nak abiskan.. Mungkin akan mengambil mase yang lame sedikit sebab kebusanan.. Kalo berkaler nie memang kejap jer saya bantai bace habis.. Komik paberet ialah ape ape jer yang kartun nyer ade kaler...sangat menyelerakan untok dibace..hehehe..

Tibe tibe tengah saya tulis entry ini idong saya terbau telor goreng..huhu.. Laparnyerrr.. Lagi 4 jam nak bebuke nie. Nak bace komik baru khatam tadi.. Bolan ramandhan nie banyak kot bende nak wat tapi saya cam pemalas..hohoho.. Oklah..Pade diluar saner jangan tiru cam saya.. Pikir pikir kan dan selamat beramal~



5 comments:

ishiko said...

waa... nice gile gamba dye ~

AQMAR said...

hehehe..aah la..giler sharp kan. luv d phone...

Anonymous said...

nice book... best tak buku tu? macam menarik je tajuk buku tu...

AQMAR said...

best sgt..cite pasal jelajah antartika..komik yg padat info...try la bace..

AQMAR said...

best sgt..cite pasal jelajah antartika..komik yg padat info...try la bace..

Related Posts with Thumbnails