CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 5, 2010

BERSANTAI

Hari senin orang laen berkerja. Saya half day jer. Kol 2 da bersantai depan Pc nie ha sambil makan asam masen yang masen siot. Xde benda len dah yang bole dimakan. Tinggal asam masen my Lil Sis jer kt atas printer nie je.. haha. Bantai je la kan.. asal bole mengunyah. nanti boring lak kalo xde benda nak mengunyah. 

Pagi tadi da dua kali pusing KL yang sangat menyesakkan otak. Jadi driver my dad yang sakit kaki dan sakit idong.. Aiyoooo. Memang hari nie hari untok dia menyebarkan virus. Bape kali tah dia bersin lam kete toe..huhu. Saje jer nak bagi virus selsema lagi. Baru jer baek selsema nie.. Ni dah rase cam berhingus cikit...T_T. Pe la naseb memang dilahirkan untok menghembos hingus xhenti henti... LOL..

FYI.. saya nie memang senang nak kene selsema. kalo da kene tue..kompem berminggu minggu dan boleyh menjangkau sebulan. Sampai rase nak tercabot lobang hidong nie yer.. Dulu mase sekolah sampai xlarat dah nak pergi toilet membuang hingus..sob sob.. xgojes okeyh asik pg toilet. Kalo wangi xper. Tandas sekolah anda wangi tak? hahaha.. hamcing haktuih okeyh. Tinggal xmuntah jer lagi.....Phewwww~~

Sori la hari nie tetibe rase nak merepek meraban dalam blog saya nie. Memang saya buat blog nie untok merepek kot. Xde laen sebab dah yer. kalo anda harap saya bagi info or idea yang bernas.. Bek tekan pangkah cepat cepat... anda da silap blog dah nie.. Sebelom masok di lam angker blog saya.. baek ngundur diri cepat cepat sebelom kene santet ngan blog saya yang macam warna pelangi nie..haha.. chowwww..



No comments:

Related Posts with Thumbnails