CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 11, 2010

SAYA SUKA ONITSUKA TIGER


Dah lama jugak saya dok usha kasot kasot Onitsuka Tiger nie. Rasenyer dari taon lepas kot tapi disebab atas faktor kemahalan dan saya jarang pakai kasot. Pembelian kasot ini telah ditanggohkan sampai sekarang. Hanya masa akan menentukan saya beli atau tidak kasot nie. Harganya sedikit mahal untok dipakai sebulan sekali..hehe. Kalo da harge dekat RM 300 adalah tidak bebaloi baloi untok wat perhiasan dikemudian hari ya.

Jadi betollah keputusan saya untok menanggohkan hingga waktu yang menentukan. Kasot yang ade ni pon pakai setaon bape kali jer. Malas nak pakai kasot bagai nie sebenarnya kecuali pergi tempat tertentu saja. Kalo setakat wat collection memang boleyh sangat la kan.huhu. Kompem ade orang len sesedap hati rembat nanti. Xke sia sia. Baek xyah beli lansong. =)


Paberet kasot saya sekarang hanya la crocs sebab tahan lasak dan bole bantai bawa xkire tempat. Nak kene hujan panas pon xkesah. Bole jer cuci dan rendam ngan sabon secukup rase. Kalo kasot camni kalo dah kene hujan memang jahanam la.. Tapi suatu hari nanti akan saya beli jua kasot ini sepasang wat penghibur hati..gagagaga.. Berangan xsudah!!

Yang ini design untok kaom lelaki.  Memang sangat suka kalo laki pakai kasot ini sebab nampak kewl dan stylo kot..haha. Memang akan terasa kagum abis kalo ternampak kaum lelaki pakai ONITSUKA..ngehehe. Jadi nasihat dari saya untok kaum lelaki kalo nak tackle pompuan. Beli la kasot Onitsuka Tiger nie..Warghahaha~




10 comments:

ShawlQueen said...

suke!

AQMAR said...

hehehhe...double suke~~

Ichako said...

comel gile kasut2 ni! tapi nape xpernah jumpa?

caliph shuriken said...

1st time dgr brand ni.. suka giler ar ^^

AQMAR said...

lorh..nape xpernah jumpa. kt mane2 mall area klang valley smua ader skrg.. =)

AQMAR said...

caliph: da lame popular kt japan. tapi kt malaysia dr taon lepas da glam.. satu comp dgn asics tapi onitsuka lagi mahal..huhu

xazryx said...

kasut onitsuka tiger mmg smart2 sume .

AQMAR said...

hehe..mmg btol tapi cikit mahal la..

s1t1 2uL41k4 said...

aduh.. comelnyer.. ku tergoda..

AQMAR said...

ku ternoda..gagagaga

Related Posts with Thumbnails