CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 16, 2010

JOM WINDOW SHOPPING


Hari ni jumaat yang boring. Merayap ke Alamanda lepak lam butik Guess..gagaga. Jangan tak taw sekarang Guess tengah wat sales yer. Abis semua Handbag saya try & error tapi xde yang berkenan sangat. Nasib salesgurl dia baek dan melayan bak customer always rite..hahaha..  Pasni mau pergi survery seluroh pelosok Outlet Guess yang laen di area Klang Valley. Kot kot ade la design yang lagi cambest bole saya rembat tanpa sangsi.

Tapi ade satu berkenan dihati tadi tapi bosa gabak la plak. Saya nak yang sedang sedang saja. Takot nanti kalo beli wat khazanah lam lemari jer. Kalo alang alang dah beli biar pakai sampai koyak rabak.. Baru la bebaloi baloi...Saya nak beli ni pon sebab bag saya tue dah kene gigit lipas rasenyer.. Abis kulit dia tertanggal. Ntah la lipas ni cam da kebulor sangat xde benda laen nak makan. Handbag saya gak dia nak bedalnya..wuwuwuwu. 

Dah la bag tue paling saya syiokk pakai. Walaupon da kene kerikk saya tetap bawa kehulur kehilir..hehe. Kalo orang tengok pon malukan. Jadi nak beli la sebijik yang baru. Yang bole ganti yang da lusoh dan dimakan sang lipas. 

Tapi tadi bole termelencong kedai Citychain. Dari jauh ternampak jam G Shock weyh... Dengan saya pon ter Shock kat situ...gagaga.. siap try bagai. Memang sangat xboleyh blah. Tapi cam tangan saya ni kocik la lak.. Jam tue cam terbeso cikit tapi saya minat jugak....

Hmmmmmm.. nak beli handbag ker atau nak beli G Shock nie..adoyaiiii. Kalo saya kaya banyak dah rembat dua dua sekaligus nie.. Naseb baek la tengah kaya cikit jer...hahaha.. Jadi rembat sato sato dulu yer..


No comments:

Related Posts with Thumbnails