CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 4, 2010

Ni la benda xpenting yang membuat saya pergi merantau ke Downtown cheras iaitu semata mata nak rembat JIBBITZ CROCS nie..haha. Sebabnyeh xmo beli benda merepek yang harge cam xpatot kan. Harga yang Original JIBBITZ ni satu ialah RM 8.90. Memang tidak boleyh blah betol kan. Baek pergi beli Kepci lagi baek. Kompem kenyang.

Dah lame nak beli JIBBITZ nie sebab kasot yang yang diatas nie memang ade lobang yang nampak xgojes lansong kalo xdipasang JIBBITZ nie. Jadi mesti kene tarok kasi gojes cam tuan kasot tue jugak kan. Mane boleyh tuan dia gojes sorang sorang.. Xbaek wokeyh.

Jadi odw balek dari Cineleisure teros la pergi Downtown cheras yang sangat menyesak kan minda. Memang xsuka sangat pergi tempat sesak gila camnie. Tapi sebab JIBBITZ nie saya gagahkan pale lutot nie jugak. Parking kat sini jangan cakap la kan. Memang cam harem..kompem xder punyerrr. Saya parking agak jauh kedalam. Agak bahaya disitu sebab gelap gelita. Naseb ade polis peronda and RELA . Buat buat berani jer la..

Masok lam Downtown tue memang teros nampak gerai JIBBITZ. Pe lagi memang teros hinggap kat situ la. Xde dah nak survey bagai semua. Hamek jer teros yang mane berkenan. Then..Suroh abg indon yang jual tue siap pasang kan teros..hehe. memang murah gilos beb. 7 bijik JIBBITZ hanyer RM 10. Memang sangat bebaloi baloi kan. Bukan ade effect pon setakat JIBBITZ tue kalo yang ORI pon.

Pas merembat kat gerai tue. Teros balek dengan perasaan sangat JIBBITZ..haha. Percaya x punya la susah nak pergi saner. Kiteorang hanya hinggap kat sebuah gerai JIBBITZ ajer. Pastue teros blah balek umah.. Xde mase nak merayap kat Downtown tue.. Tidak saya minat lansong melain membeli benda yang xpenting ini~


2 comments:

f ι я α α said...

1st :)
waa cantik la jibbitz tuu
rase nak gi beli jer :)

AQMAR said...

pergi la beli kat downtown cheras.. kat mane2 uptown pon ade kot skrg..hehe.. mmg murah gilos la..=)
xrugi~

Related Posts with Thumbnails