CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 10, 2010

KING OF METABAK


Murtabak yang paling best pernah saya ngap lam hidop. Murtabak Raja..huhu.. Tengah tulis ni pon terbayang kelazatan dia yang sunggoh menusuk kantong perot. Dah la pepagi ni lapa. Kalo dia ade kedai memang hari hari saya dok menbeli tanpa bosan.

Perkara rutin saya kalo singgah Pasar Malam Putrajaya adelah merembat Murtabak Raja. Name dia Murtabak Raja okeyh.. Len laen murtabak tidak syiokk seperti yang ini. Inti di dalam nya sangat mewah dan tidak kedek seperti kedai yang laen.

Ade 3 varian iaitu Biasa, Special dan Super Special.. Pilih la yang mane anda rase perot anda berkenan. Yang Biasa arge lam RM 2.00 saje tapi memang best.. Saya beli yang Special punyer arge lam RM 5.00 yang memang super best. Yang RAJA xpernah beli lagi sebab arge lam RM 10 yer..hik3.. The taste might be super duper best kowt..=)

Murtabak ni dia akan tarok elok elok lam Box cam pizza tue.. Jadi jangan riso la dia akan stay warm sampai la anda blek umah.. Kalo tidak anda boleyh tukar ngan yang baru..hehe.. Acah jer~~  Tapi dia xpanas pon anda akan menyental bagaikan maseh panas lagi. Cicah plak kari buatan sendri.. Memang perghhhh.. Sangat menyentap emosi..huhu..

Okeh..Sesape yang nak rase Murtabak ni moh la melawat Pasar Malam Putrajaya di presint 3. Setiap selasa dan jumaat ya. Seminggu 2 kali pasar malam kat cini yer dan sangat meriah u'oll..hahahaha. cam nyah la plak.. Ok..will see ya the next episode~

No comments:

Related Posts with Thumbnails